2013. augusztus 16., péntek

Cuki baba - nem újdonság!

Napsütéses szép reggelt!

...így fél11 felé...
Bori baba alszik, úgyhogy anya ír, de inkább képeket tesz föl, annak mindenki örül :) - bár telóval készültek, mert a fényképgépem lemerült, de azért élvezhetők.

Pakolás közben beültem a dobozba!

Hinta a játszótéren

Az egész fiókomat kipakoltam, anya, túl sok a cuccom!

Amúgy Bori babának jön a 7.foga, de szerencsére - lekopogom - nem viseli meg, alszik mint egy kisangyal!

Ja, olvasmányélmény is volt: a Kanadából jelentett Négyen egy gatyában sorozatból most a 3-at, a Harmadik nyár egy gatyában-t olvastam. Annyira jó volt, annyira csajos és felemelő! Furcsa - de tényleg! - hogy egy kis romantikus ifjúsági regényben milyen mély gondolatok vannak...Pl. hogy aminek ellenállunk, az legtöbbször kiderül, hogy nem is olyan rossz - mondjuk sírni, vagy állni a szakadó esőben...
...és -szerintem - még egy csomót mondhatnának azok a barátaink, ismerőseink, akik nem földhözragadtak és nem az jut eszükbe rögtön, hogy dehát sírni szomorúság (meg kell élni a szomorúságot is, mert "hogy értsd, egy pohár víz mit ér, ahhoz hőség kell, ahhoz sivatag kell" plusz a sírástól megkönnyebbülünk) meg hogy az esőben vizesek leszünk, megfázunk, a ruhánkat meg kell szárítani és mások hülyének néznek ha álldigálunk a zuhéban..Nem kellene annyit törődni másokkal...olyan rövid az élet!

Puszi,
Barbi

ui: Feltettem még 1-2 képet az előző 2 bejegyzéshez is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése