2013. augusztus 29., csütörtök

Séta és cipő

Hejhó!

No, szuper napunk van éppen, gondoltam, megosztom veletek!
Bori baba azt is mondja már, hogy "anya", nem csak, hogy "mama"! Meg még egy csomó mindent - a "nem" a legújabb, sűrűn gyakorolja! :)

Tegnap kint voltunk kicsit az udvaron, viháncolás volt meg babakocsitolás...

Itt a viháncolás...

...és itt a babakocsitolás!
Milyen kár, hogy a tudomány jelenlegi állása szerint nem szabad túl sokat kézenfogva vezetgetni a babát, mert nem tesz jót az egyensúlyérzékének meg a gerincének és hogy magától kell járnia a kapaszkodva járás után és pont. Úgyhogy igyekszem nem sokat menni vele úgy, de néha nehéz, mert szeretne nagyon :)
Különben az egyik könyvben azt írták egy helyütt, hogy a babafejlesztés kábítószer, ami életed végéig függőségben tart...huh...elég durva, de lehet benne valami! Ezért próbálom meg most éppen nem fejleszteni, és ellenállni valaminek, ami szerintem fontos. Nehéz...

Még pár év, ha így haladok :)

Puszi,
Barbi

ui: Ja, ami a puszi-témát illeti, Peti is kapott már! Mondjuk ő az imádott apukája - és erről eszembe jutott valami...Képzeljétek el, Bori a telefonomon meg tudja már nyomni azt a gombot a szélén (nem én tanítottam rá), amivel a képernyő kivilágosodik és így előbukkan a háttérkép, amin Peti meg én állunk - egy esküvői fotó. Bori baba pedig ekkor rögtön rákezdi, hogy "apa, apa"! Olyan édi!
Éés, ma apu is eljött egy rövid időre, hogy játszon Borival, amíg én tornázok a dvd-re és olyan jól sikerült, hogy a végén már alig akart velem bejönni a házba miután kikísértük a nagypapit! :)

Nagypapi Borit tanítja épp dekázni egy homokozólapáttal és egy legókockával
ui2: Néha komolyan megőrülök az ilyesmitől...Megint megkaptam a szokásos havi hírlevelet egy régi ismerősöm által szervezett rendezvénysorozat újabb időpontjáról. Vajon aki tudja magáról, hogy a helyesírása és a stílusérzéke nem tökéletes, miért nem kér meg valakit, hogy lektorálja a többszáz embernek kiküldendő 15 soros emailjét? Milyen szívesen foglalkoznék ilyesmivel! Azt hiszem, ez lenne nekem való munka! Lektorálni! Hiszen úgyis annyira szeretek olvasni! Egyszer talán összejön! :)

ui3: Jaj, majd' elfelejtettem, hogy milyen istenit vacsiztunk tegnap: cukkinis-paradicsomos quisch-t (francia lepényféle), szuper volt! Kriszta barátnőmtől kaptam a receptet, ő a neten találta és azt mondta, csúcsjó volt. Eredetileg mirelit levelestésztát írtak, de én azt nem akartam és még soha nem is használtam, így lett egy házi lepénytésztából a piténk alja és valami fenomenálisan sikerült - elsőre! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése