2013. augusztus 26., hétfő

1. Ringató

Hahó!

Ma délelőtt végre eljutottunk Borival egy Ringató foglalkozásra, állati szuper volt! Na jó, részben az volt szuper, hogy daloltunk, részben az, hogy Bori nem sírt, de főleg az, hogy kb 10-kor határoztam el, hogy megyünk (neten találtam) és 10:30-kor kezdődött az óra :)
Mindenféle nóta volt, amit ismertem és daloltam is: Hej Dunáról fúj a szél, Tavaszi szél vizet áraszt, meg ilyesmit...plusz 1-2-t a mostanában divatos mondókáskönyvekből (ezek a dalocskák gyakorta elég hülyeségek...)

Puszi,
Barbi

ui: Ja és 2 filmélmény a közelmúltból:
A burok - Az Alkonyat sorozat írónője, Stephanie Meyer alkotta a könyvet, a film nekem tetszett, Petinek csak közepesen - eléggé tiniromantikusscifis...
A mai élmény (Bori nagyot aludt délután) a youtube-ról: Szerelem az Alpokban (2011-es film), nagyon édi!!! És kellően sok havas lejtő meg snowboardozás van benne amellett, hogy romantikus is! (Dorcsi, neked való! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése