2013. augusztus 14., szerda

Kettős szülinap minden évben!

Halihó!

Először is nagyon boldog szülinapot Petimnek és Zsuzsi nagyimnak!! Legyenek még sok-sok évtizedig a családban, mert nagyon szeretjük őket!

Másodszor, Bori babáról egy kicsit - az nem maradhat ki! A minap egy liftben voltunk a KIKÁ-ban, mondtam neki, hogy akkor most lemegyünk, megvesszük a dobozodat, jó? Mire azt felelte: "jó!"... Pont nem néztem rá, de erre fölkaptam a fejem, a nőci a liftben meg beavatott, hogy igen, ő mondta :) Márminthogy a kicsi :) Éééédi!!

Virágos ruci és kalap - igazi lány!

Harmadszor: Olvasmányélményem Emily Bronte: Üvöltő szelek című regénye, meglepő, de most sült ki, ahogy mélyebben beleástam magam, hogy valahogy kimaradt ifjú éveim során...Na de sebaj, pótoltam a hiányt (hopsz, majdnem azt írtam a hiányt helyett, hogy "kazánt", mert épp itt jár az ócskás teherautó és a hangszóróból dübörög a "hulladékfelvásárló...bármilyen fém, vas, ...") és nem bántam meg, igazán nagyszerű olvasmány, szórakoztatott, lekötött - 2 napra :), de lehet, hogy azért ezt mondjuk 15 évesen nem annyira könnyű megérteni, átérezni.

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése