2014. augusztus 10., vasárnap

Egy édes kétéves és ami feltűnt a mamájának

Helló!

Tudjátok, mit tud egy kétéves, ami mostanában a legszembetűnőbb?
Hát...
...egyedül meg tud enni egy almát ha a kezébe nyomod!
...hosszan eljátszik azzal, hogy duplo-ból épít és mesél a babáinak!
...többtucat, de valószínűbb, hogy legalább 100 dalt tud, akár minden versszakát - mondókázni és énekelni!
(és már együtt is énekel néha a cd-vel vagy velünk, a ritmust követve)
...még mindig cuki :)

A pilisszántói víztározónál (=tó) pihiztünk ma délelőtt

Ja, könyvélményem is van:
- Deepak Malhotra (A Harvard Business School professzora): Én vittem el a sajtodat! - max 1 órás olmasmány, némiképpen kiegészítése a méltán híres Hová lett a sajtom? (Spencer Johnsson) c. könyvnek, ami gyakorlatilag változásmenedzsmentről szól
- Carole Matthews (A Csokoládéimádók klubjának - szuper! - írónője): Nyári ábrándok - elvileg kellemes nyári limondádé, viszont én totál feszült lettem tőle, mert a munkájával, férjével, gyerekével, pénzzel és idővel egyensúlyozó, ellenben nagyon kreatív nőci (a főszereplő, Nell) élete borzasztóan idegesített - talán, mert én is úgy érzem gyakran, hogy rohanásban vagyok és kívülről láttam, hogy nagyon nem lesz jó vége annak, amit csinál! (még jó, hogy az egészsége kárára nem ment éppen, de az lenne az első szerintem, ami először bekövetkezik a valóságban) Szóval az utolsó 150 oldalt inkább 1 óra alatt végiglapozta, így le is volt tudva és a sztori lényeges elemeiről is informálódtam :)

Puszi,
Barbi

ui: Mióta megírtam ezt a bejegyzést, még 2 dumája volt Borkának, amit fel kell jegyeznem az utókor számára...
1, Anyummal elmentek délután autóval ide-oda ügyintézni Pestre, és amikor a rakparton mentek (gondolom, vagy a hídon?), Bori megjegyezte, hogy "a kapitány kiköti a hajót a szitakötőhöz" :) Aztán mikor anyu rákérdezett, hogy hogy is van, ez kis gondolkodás után "a kapitány kiköti a hajót...a kötőhöz"-re módosult a dolog :) - múltkor beszélgettünk Erzsébetre menet a kikötőkről, úgy látom, mély benyomást tett rá :) de egyébként is nagyon szereti a kisasszony a vizeket meg a hajókat - akárcsak a mamája!
2, Este mondta Petinek, hogy kapcsolja fel a villanyt és úgy meséljen -> vagyishogy könyvből. A "mélybetörőset" - így értettük. Összenéztünk, hogy micsodát? Végül Bori addig magyarázta, míg kisült, hogy a "mibetörlőset" mondta valójában - Varró Dániel: Nem, nem, hanem...kötetéből idézett, a "Mibe töröljük a kezünket..." című versikét :) Na, ha nem segít, életünk végéig nem jöttünk volna rá, mert semmilyen betörős mese nincs itthon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése