2014. augusztus 12., kedd

Gasztrocsoda

Sziamia!

Hát képzeljétek, tegnap a tipikus "huh, gondok lesznek ezzel a kajával, rögtönözzünk belőle valamit" című problémám volt!
Egy kisebb főzőtököm volt itthon, már kezdett bánatos lenni, mondom, akkor most már megcsinálom azt a tökfőzeléket. De mire meghámoztam és kiszedtem a magjait, alig maradt valami...2 falatra elég főzelék kb. Okés...akkor mi legyen? Hú, ez töltött tök-alapnak néz ki. Igen ám, de nincs darált húsom, csak a fagyasztóban. Akkor ez kiesett. De nem, nézzük meg a neten: vegetáriánus töltött tök. És találtam is egy receptet, amiben állítólag a tök, a paradicsom, a kenyér (tejbe áztatva) és a durvára vágott dió harmonizál. Hát...Voltak kételyeim. Azért a biztonság kedvéért beborítottam bacon-nel, még volt itthon 3 szeletke :) és irtó finom lett!!!!!!!!!!! Ma ettem ebédre, remélem, Borinak meg Petinek is fog ízleni :)
Borka 6-kor kelt, úgyhogy ő ebéd nélkül dőlt az ágyba a délelőtti cimborázás után...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése