2014. augusztus 31., vasárnap

Peti újra itthon!

Hahó!

Petim hazajött, csodás!!
Kaptam tőle egy csíkos táskafélét a Bubba Gump Étteremből (Forrest Gump filmből), Bori meg egy valami bordó focimezt (praktikus :)) és egy kisebb labdát - szintén az étteremből (polipok, rákok, meg ilyenek vannak rajta).
A fiúka kicsit nagyon fáradt, de gondolom, majd pár nap alatt összekotorja magát :) remélem...Tegnap este fincsi vacsival vártam, padlizsánkrémleves, krumplival és répával együtt sült tarja és lédús szilvatorta. Szerintem fini lett :)

Könyvélményem is van - kettő. A Nem harap a spenót c. francia gyereknevelési könyvet már egyszer átnyálaztam, de most megint elolvastam, mert emlékeztem, hogy sok szó esik benne a bölcsi-témáról és Borka jövő héten megy először a családi napközibe, ahova ugyebár 2x fog járni egy héten. Kíváncsi leszek, hogy fog neki tetszeni! A másik A sötét ötven árnyalata, mely az első kötetnél kicsit emészthetőbb volt, több szerelemmel. A film most készül az első könyvből, sokan várják...

Ja, és egy fontos dologra is rájöttem tegnap a Barbi-nap során: hogy nem szeretek egyedül lenni! Mindenféle dolgot csináltam magamban: olvasás, pakolás, masszázs, stb. amiket említettem, de délutánra már elfáradtam - bár ez lehet a terhesség része is. És ráeszméltem arra, hogy a filmnézés abszolút csak időnként megengedhető hobbiként elfogadható, mert nem tölt fel igazán! Okés, megnéztem pár részt a kedvenc sorozataimból, de semmi, utána csak agymosottabb lettem...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése