2014. augusztus 14., csütörtök

Petim és nagyi szülinapja

Haligali!

Szülinapi programok hada - ez vár ránk :) Szülinapi reggeli Petivel - lazac, kaviár, sajtok. Remek volt!! Mondjuk én elvileg kaviárt nem vehetek, azt nem szabad várandósan, de azért rákerestem a neten. Állítólag akkor lehet, ha olyan fajta, ami pasztörizált (vagyis hőkezelik, mielőtt belepakolják az üvegbe). Okés, de ez honnan derül ki? Hát, felhívtam a kaviáros üvegecskén található telefonszámot, hogy mondják meg, ez a típus pasztörizált-e :) Peti szerint ez országos marhaság, mert mit gondolok, majd felhívnak egy norvég halászt, hogy mesélje el, milyen a kaviár? De aztán kapcsolgattak ide-oda és végül megígérték, hogy visszahívnak az infóval. És láss csodát, egy pasi fel is hívott és felvilágosított, hogy az, tehát ehetem!! :) Juhúúúú!!!

Borikám anyuéknál aludt (mert tegnap kismamajógán voltam, szerdánként este ez a szülésre felkészítő progim), így mi is 8-ig tudtunk szundizni, az esti csillagnézés után ránk is fért - amiből sokat nem láttunk, mert 1, telihold volt és 2, 11 felé már félig aludtam a nyugszékben :) Aztán jött a vihar - őrület ez az idő manapság - és bejöttünk, eldőltünk...

De ma délután Peti a tágabb család férfitagjaival gokartozni megy és este bárányt süt anyu a két szülinaposnak - Petinek (30!!!) és nagyinak (aki még csak jövőre lesz 80, szóval idén még mehet a fűnyírás, árokásás meg a többi :))

Holnap megint ottalszik a picúr, mert "nem meglepi" biliárdozásra megyünk a srácokkal. Reméljük, 2 gyerekkel is sikerül majd gyakran elmennünk valahova mulatni!

Kis pandival és nagy pandival

Anya, csinálj fotót!


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése