2015. február 23., hétfő

Betegeskedem :(

Sziasztok!

Beteg vagyok :( Szóval várhatóan pár napig nem lesz bejegyzés - fejfájás, köhögés, láz (ez utóbbi aggaszt a legjobban). Remélem, megúszom antibiotikum-kúra nélkül!

Pár fotó azért meséljen arról, mi történt velünk mostanában!

A múlt heti attrakció gasztro-fronton: csokis kölesbrownie! Na jó, elismerem, hülyén hangzik, de én nagyon szeretem a kölest, Peti szerint pedig oltári, hogy nincs benne semmi "rossz", házalhatnék is vele, annyira jól sikerült! Micsoda bók! :)


Pár fotó a gyerekekről - mindig jól jön :) És mostanában egészen eszembe is jut fényképezni itthon!

Borcsa kérte , hogy tegyem az Öcsit az ölébe!

Múlt héten Barnus átfordult a hasáról a hátára! Bravó!

Apával reggel...
Hétvégén kirándultunk - úgy 1 km-t mentünk az erdőben 1.5 óra alatt :)

Van pár "horgászbot"

Lógatom a lábam!

Háháááá!

Ja, és még egy dolgot ki kell írnom magamból...Az egyetlen közösségi oldalon, amin ezidőtájt tag vagyok, az egyik volt kollégám szidta a young adoult (fiatal felnőtt) filmeket és könyveket, hogy milyen vacakok. Nem akarok konfrontálódni ország-világ előtt, felesleges is, de annyit elmondanék itt, ahol szabadon megtehetem, hogy én a könyvek közül az Alkonyatot (4 rész) imádtam, az Éhezők viadalát (trilógia) is, A beavatottat (trilógia) is eléggé (habár annak kicsit gyerekesnek találtam a nyelvezetét). Ami a filmeket illeti...persze gyengébbek mint a könyvek, de mindért odavoltam, kivéve Az útvesztőért - ez nem annyira tetszett, azzal együtt, hogy megvolt az esélye - jó alapötlet, jó fiatal színészek, akik közül párat már olyan bájos mozifilmekben ismertünk meg, mint a Nanny McPhee - A varázsdada és a Narnia krónikái. Na, csak ennyi. Akinek nem tetszik, az ne nézze ezt a műfajt! - én sem nézek semmit ami túl félelmetes :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése