2015. február 17., kedd

Borka duma

Hey!

Két dologgal egészíteném ki a tegnapi bejegyzésemet:
1, Még az kimaradt a tegnapi jól sikerült napból, hogy amíg Bora aludt, tudtam tornázni is kicsit. 4 hónapja kb másodszor, csúcs!
2, Kisült, hogy a kókuszzsírból 25%-kal kevesebbet kell használni, mint a vajból. Apu a "zsírzserbó" kifejezést használta mikor megkóstolta :) Csak azért írom le, hogy nevessetek, mert amúgy nem éppen bók :) De elindított legalább a barna cukor-zabpehelyliszt-kókuszzsír háromszögben való nyomozásban! Legközelebb ezzel az infóval kiegészítve próbálok meg sütit sütni.

Bori mai dumái jönnek:
1, Éppen ebédeltünk a terített asztalnál...
Én: "Mekkorák ezek a répák! Szent Kleofás!"
Bori: "Szent kutya! Szent virsli! Szent pohár! Szent fazék!" :)
(megjegyzem, virsli nem volt az asztalon...)
2, A kocsiban megláttam az ülésre ledobva Boró bordó sapkáját...
Én: "Vedd fel inkább ezt a sapkát, mert ez egy kicsivel nagyobb!"
Bori: "Az meg egy nagyobbal kisebb?"
3, Ebéd közben Bori visszaemlékezett...: "Valahova mentünk és ott lehetett fenyőfát meg csillagot csinálni. Meg játszani! Farkasosat játszani. És a bácsi lett a farkas. És elkezdtem nevetni a gyerekek!" :) - ez decemberben volt, Luca-nap előtt, az Ericssonban. Jó, mi? :)

Még jó, hogy ezeket feljegyzem! Csak azt nem tudom, hogy ezt a tonnányi oldalt hogyan fogja egyszer Peti kimenteni és kinyomtatni nekem, hogy meglegyenek emlékbe, nem csak digitálisan...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése