2015. február 12., csütörtök

Gyors jelentkezés

Hahó!

Már jelentkezett Márti nagyi, hogy hol a következő bejegyzés :) Bocsánat, de beállt a nyakam vagy meghúztam vagy mi és pokolian fáj úgy 4 napja, ezenkívül más dolgok is voltak, fáradtság, családi betegségek. Bori nem jár bölcsibe, ennek köszönhetően mi jól vagyunk :)

A minap polentát készítettem – örök probléma :) Időnként bepróbálkozom vele, most éppen úgy, mint annak idején a kölessel – vagyis megfőztem valahogy – kvázi natúran - és különböző feltétekkel próbáltam elvarázsolni. Közepes siker :) Sűrűre főzés után galuskákat szaggattam belőle és jénaiba tettem, hogy majd megsül, so-so…Próbáltuk túróval-tejföllel-szalonnapörccel, aztán tejföllel-sajttal, aztán olajban eltett asztalt paradicsommal, aztán…vajjal és fűszersóval…Nekem ez utóbbi jött be legjobban illetve mikor simán köretül szolgált a hagymás-mustáros tarjához. Ezt Stahl Judit receptje alapján csináltam tegnap, csak ő csirkecombokat használt. Egyszer az eredeti receptet is ki kell próbálnom, mert így nem tetszett 100%-osan. Petinek viszont ízlett :) Borcsi miatt is jobb a csirke, mert könnyebben elrágja…Valamiért néha még mindig nem boldogul a karajjal meg a tarjával még akkor sem, ha puha eléggé – nem elég éhes? :)
Mindenképpen érdemes egy második kört is bevetni a recepteknél, mert a múltkori cookie, amit kicsit túlízesítettem, de az alapkoncepció tetszett, tegnap csokikockákkal és mogyoróvajjal zajos sikert aratott itthon!
Meg múlt héten gesztenyés kiflicskéket sütöttem először, de nem utoljára. Nagyon finom lett, habár nem olyan tökéletes, mint Illés barátom barátnőjéé, amit pár hete kóstoltam. Biztos fogom még csinálni, hátha sikerül javítani rajta!

Fincsi!

 Bori babát tegnap én altattam és a SPAR-os matricagyűjtőt nézegettük, a Szafari mániát. Hát, azt fel kellett volna venni! Az állatokat két kategóriába sorolja: amiket lehet pórázon tartani és amiket nem (mert túl nagyok hozzá) :) Pl. a zsiráf borjút lehet, a mamáját nem…
Ja és csúcs...tudja a Naptól számítva a bolygók nevét egymás után sorban. Honnan? Hát, a Bogyó és Babócából.

Reggel még pizsiben

Édi!!
Meg azt akartam elmesélni, hogy Gryllus Vilmos: Sündisznó című dalocskája most Borinál sláger, már kb mindenkinek elénekelte - tegnap a kolléganőimnek már nem is akarta...csak nem megunta végre? :) - annyira cuki! 8 soros dalocska, de elég bonyolult a dallama meg a szövege - sokan a családból nem boldogulnak vele :)

Barnusnál mostanában a hasonfekvést gyakoroljuk és az aktuális életkori ügyesség: a kis kezét összekulcsolja, "imádkozik" és nézegeti!

Hahó!
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése