2015. február 4., szerda

Mókák és eredmények

Helósztok!

Bori dumái:
1. Bori Zsuzsi dédivel a múlt héten eltöltött egy délelőttöt itt, Vörösváron. Később a nagyi mesélte nekem, hogy reggelire vajas kenyeret ettek kolbásszal. Erre föl mikor tízóraira próbált a kisasszonynak mandarint adni, ő 2 gerezd után megkérdezte: "Kolbász nincs?" :)
2. Nálam meg tegnap reggelinél már ült az etetőszékében és leselkedett, hogy mit pakolok az asztalon. A kérdés: "Az szalonna?" :) Kis falusi gyerek :)
Mire én mondom neki: "Nem, lazac!" (füstölt lazac volt pirítóssal)
Bori: "Azt szeretem?" :)
...
Bori (kis idő múlva, mikor a 2. kört Peti készítette neki): "Anya jóval több citromot tett rá!" :)
3. Ma esti altatásnál:
- Bori: "Inkább apa meséljen!"
- Én: "Nem, most én mesélek."
(jó, vége a mesének, villanyt leoltjuk)
- Bori: "Inkább te ringasd az Öcsit!" :)
- Én: "Apa nem csak az Öcsit ringatja, pakolászik is."
- Bori (kis szünet után): "Inkább te pakolássz!" :)
- Én (trükkösen): "Elénekeljem a Bóbitát? Vagy a kis Balázst? Apa el tudja énekelni?"
- Bori: "Nem tudja, semmit sem tud. Az Ákom-bákomot sem tudja." :)
- Én: "Akkor melyiket énekeljem?"
- Bori: " A Bóbitát."
- Én (elkezdem): "Bóbita, Bóbita játszik..."
- Bori: "De előbb az Ákom-bákomot!" :)

Testvéri szeretet
Matyi dumái:
De ki az a Matyi? Igaz? :) Vörösvári cimbim, Zsuzska kisfia, most múlt 2 éves. Ma írta Zsuzska, hogy megnézték a képeket, ami itt készült nálunk (lsd alább) és Matyi így szólt: "Boji csinos!" :) És ma, mikor a bölcsis Vikiről beszélgettek, Zsuzska megkérdezte tőle, hogy "Szereted a Vikit? " Mire a válasz: "Bojit!" :) Édi! Mondjuk nálam még mindig az a duma vezet, amikor január első napjaiban Marcus cica (anyuéké) ott ült Zsuzskáék ablakában (kint a házon, mivelhogy ők anyuék szomszédai) és Matyi apukája kérte: "Matyi, mondj valamit a Marcus cicának!" Mire Matyi: "Boldog Új Évet Marcus cica!" :)


Bori és Matyi ölelése
Ééééés, világrengető hír: megvettük és felszereltük a nappaliba a 2 mennyezeti és 4 falilámpát! Persze a kép nem valami csúcs, de meg kellett örökíteni, annyira vártam már ezt! :)

Kólaszínűek rajta a kockák...elvileg

Filmkritika: Várandósok - Az a bizonyos 9 hónap: elég rémes, néha vicces, de általában lapos
Könyvélmény: Elizabeth Adler: Barcelonából, szeretettel - nagyon jó volt! Izgi, de nem stresszes, pont megfelelő :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése