2015. szeptember 27., vasárnap

Dobozolás

Hahó!

Gyerkőc:
Borcsika az oviban nagyon jól boldogul, nemsoká bent is alszik majd, kíváncsi leszek! Sok barátja van: Bius (nem messze lakik tőlünk), Viki (barátság karkötő), Boldizsár (aki nagyon vicces) és Ádám (sárga póló volt rajta mikor láttam :)). A pedagógus asszisztens vagy fejlesztő pedagógus vagy valami ilyesmi - Márta néni - heti 2 alkalommal van a Mazsola csoporttal és azt mondta pénteken, hogy Bori szuperjól vág ollóval, remekül mondja a német dalocskákat (megjegyzem, itthon is németül énekel, irtó édes!) és azt is, hogy csak szuperlatívuszokban tud róla beszélni, bár minden háromévese ilyen lenne :) Jó, mert úgy látom, vele biztosan lehet beszélgetni a gyerekről, nem fog egy "oké"-val elintézni. Igaz, az óvónénik is nagyon aranyosak, ahogy eddig láttam.

Barnuska meg - szintén - olyan zseniális, hogy 1 ujjal mutogat! (Nem mondtam neki, hogy nem illik :)) Ez jó, mert innen már csak egy lépés a tárgyak megneveztetése és megnevezése - vagyis a beszéd :)
Peti csinált ma délután pár édi képet róla, de nem tudtam választani... ugye nem baj, hogy 3-at is felteszek? Kis fogaska, mostanában meg is harap minket néha...juj!





Könyv:
Lawrence Anthony és Graham Spence: Elefántsuttogó - Ezt a könyvet Szilvi barátnőmtől kaptam kölcsön, nem olvastam még sose hasonlót. Egy természetvédő történetei a Dél-Afrikában levő Thula Thula vadrezervátumban otthonra találó vadelefántcsordáról. Picit hosszú. És rengeteg szó esik benne elefántokról - de ez nem meglepő :) És tanultam is valamit! Hogy honnan ered az a kifejezés, hogy egy elefánt soha nem felejt :)

Gasztro:
Sütőtökös blini füstölt lazaccal - ez a tegnapi vacsora volt, Borinak is nagyon ízlett, bár nem csoda - lazacos, tejfölös fogás, kinek ne jönne be, hát még ha egy kis sütőtököt is tartalmaz? :)


Diós brownie - új recept, fincsi lett! (Képet majd világosban csinálok, villanyfénynél gyatra...remélem, még marad addig belőle :))



Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése