2015. szeptember 21., hétfő

Itt a sütőtök-szezon!

Halihó!

1-2 hete eljutottunk az ősznek nevezett mesés évszakba, melynek egyik legklasszabb hozadéka a sütőtök :) Ezt meg is ünnepeltem 6 kg sütőtökkel (3 elég nagy darab...) Vencikénél a piacon, s az abból készült ételekkel: csokis-sütőtökös muffinnal...

Buliba vittük, de Borinak félretettem egyet, hogy feldíszíthesse
... mézes-gyömbéres sütőtökkel a mustáros tarjához...
... és Stahl Judit-féle karamellás-sütőtökös rakott kaláccsal is! Ezt először készítettem és kicsit nagyon édes lett :)

De guszti!
2 könyvről és 2 filmről is beszámolok ma, jó?
Könyvek...
Steve Biddulph: Hogyan neveljük a lányokat? - Eléggé tetszett, ahhoz képest, hogy kb fél éve őrizgetem itt - kölcsönbe kaptam Kriszta barátnőmtől. Pár fontos tanulsággal és gondolattal lettem gazdagabb! Pl. inkább leszek népszerűtlen szülő, de megvédem a lányom életét...
Bear Grylls: A skorpió sivataga - Nagyon bejött!! Már a pasi életrajzát is élveztem, de ez a sivatagos egy 2 nap alatt kiolvasható, Dan Brown könyves betűmérettel rendelkező mű - vajon igaz történeten alapszik? - és állati hangulatos volt! Elsajátított bölcsesség: "Ez is elmúlik egyszer." Vagyis a rossz nap is elmúlik, felesleges túlságosan nekikeseredni és a jó nap is, úgyhogy ki kell élvezni!
Filmek...
A lázadó - A beavatott széria második része. Sokat vártam tőle, azt picit alulmúlta, de azért tetszett! Néhány részt kimondottan klasszul csináltak meg, viszont sokminden kimaradt a könyvből és pár dolog totál nem úgy volt, ahogy ott - dehát ezt már megszoktuk :) Azért érdemes volt megnézni és nagyon várom a 3., befejező részt, remélem, nem bontják kétfelé...
Tökéletes hang 2 (Pitch Perfect 2) - hááát...az első rész után többet vártam...pár klassz rész, amúgy picit uncsi - viszont a főszereplő csajszi (Alkonyat-sorozatban Jessica) nagyon aranyos még mindig, nagy sztár lesz ha tényleg ő énekel ebben...)

Borikámról is van 2 apró infóm meg 1-2 fotóm. Képzeljétek, az oviban naposnak választották, ő rakta ki a tányérokat meg ilyesmi. Pedig még csak kiscsoportos és 2 hete jár! Olyan büszke voltam rá! Meg múlt hét végefelé német dalocskát is tanultak, Zsuzsi néni szerint irtó ügyesen énekelt!

Borka az ovis almabálon

A rugólovacskázás mindig vicces!

Dédi és Barni is jól mulattak

Bori a póniciklin
Barnibónak meg a pápá és a tapsi mellett a "Csip-csip csóka" dalocska végén is megy már a poén...a "hess, hess, hess!"-nél ő is kalimpál a kezével :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése