2015. szeptember 30., szerda

Mazsola és kagyló

Hali!

Bori-hírek: a kisasszony már ott alszik délután az oviban! Második napja, mit szóltok? :)
Jöjjön most 2 nem annyira jó fotó, de emlék :)

Ez a Mazsola csoport - Borka csoportjának - ajtaja

És itt van a kislány neve is! Hivatalosan :)


Ma reggel oviba menet

Csodás őszi alkotás
Képzeljétek, ma elmentünk Borinak személyi igazolványt készíttetni, merthogy nemsoká utazunk "nyaralni". Az első személyije! Vicces, hogy az én személyim is kellett hozzá az ügyintéző hölgynek, aki csúcsszuper módon nem vette észre, hogy az enyém júliusban lejárt!!! Úgyhogy mehetek vissza én is fotózkodni...
Barnus-hír: már csak hajnalban van "hozzám kötve", szuperül elalszik este egyedül, úgyhogy 1-2 hét és Petivel irány a Wasabi - már nagyon szeretnék szusit kipróbálni meg tengeri herkentyűket enni!

Barni a kis seprűvel
Olvastam megint egy jó könyvet - nem éppen 2015-ben íródott bestseller! Erich Kästner: Három ember a hóban (1934!). Nagyon vicces volt, sokat nevettem rajta! Tisztára mint egy színdarab - pl. a Játék a kastélyban. Szerepcserés, muris!

Napi tantusz: sikerült leírnom az "umautos a" betűt - és egyedül találtam ki, hogy milyen billentyűkombinációval :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése