2015. szeptember 10., csütörtök

Ovi, játszótér és más mulatságok

Hahóhó!

Meséljenek a képet - meg én! :)
(A legutóbbi bejegyzéshez is tettem fel fotót...)

Borcsival játszótereztünk még az utolsó nyárias napok egyikén - habár indián nyarat ígértek Kriszta barátnőm szerint a hétvégére - reméljük, hogy ez így is lesz, hogy még egy kis nosztalgiabulit csinálhassunk a Velencei-tónál! Kirándulásokat is tervezünk Barnival háti hordozóban! Izgi lesz :)

Pandin
Apa hogy meg fog lepődni, mikor hazajön, hogy átfestettük a köveket! :)

Kis művész

Itthon Borcsi megtalálta Peti nadrágját a széken, kihúzta belőle az övet és tegnapelőtt vagy fél órát eljátszott azzal, hogy biztonsági övvel bekötötte magát és a Bendi macit is :)


No, a következő fotó Barniról készült alvás közben - amint látszik...


Hol is van Boriról az ugyanilyen fotó?
Meg is van!


Na jó, nem pont olyan, elismerem :)

Ez meg tudjátok, mi?

Első ovis alkotás!
Itthon is jól mulatunk...

Meseolvasás nagypapival
Bár éjjel menne így a szundizás!

Alvós baba

Ú, és még a gasztroélményekről be sem számoltam!
1. Főtt rizs. Ez nem valami csúcs, de napi tantusz. Nem volt időm teljesen megfőzni, a víz nem ment el teljesen a rizsről, de el kellett indulnunk Barnussal Boriért az oviba. Hát jó, volt még vagy fél centi víz fölül a rizsen, ott bugyogott, de mit volt mit tenni, lezártam, lefedtem .És beszívta! Komolyan! Nem is lett annyira rossz, ennél jóval gyatrábbakat csináltam mikor Barnival várandós voltam és a hormonjaim vagy a csillagállás nem engedett jó rizst készíteni - Peti a megmondhatója :)
2. Csirkemellfilé palacsintatésztában - csak annyi specialitással, hogy répát és cukkinit reszeltem a "panírba". Állati finom lett! Oké, első próbálkozásom volt a sima sörtésztával is :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése