2014. május 21., szerda

A hét poénja

Helló!

Mi történik velünk?
Peti bicózni viszi délutánonként néha Borcsát, én motorozni :)

Hát nem gyönyörű? A táj is, Borka is :)

Dzsummm!

Ma meg az "esti tárgy", ami a fürdés utáni peluskázásnál előkerült, hogy lefoglalja a babát és ne legyen egy üldözési hadművelet a dolog, egy kézitükör volt.

Én és a ...
Anyu utólagos engedelmével elmondanám, hogy míg Dorka a kiskorában a karácsonyra műanyag vasalóra úgy kiáltott fel, hogy "Telefon!" (megörökítettük videón :)), Bori baba megkapta ezt a kézitükröt és így szólt: "fakanál!" Na, ezek után senki se mondhassa, hogy a lányom nem lát eleget főzni :)))

Mázlitok van, ma sok fotó készült, úgyhogy még 2 cukival megörvendeztetlek titeket!

Apa is locsol, én is locsolok!
Mivel a teraszon még nincs korlát, Borit nem engedem ki, csak felügyelettel, és míg én itt a szobában hajtogattam a ruhákat, ő az ajtóban állt, míg végül kikunyizta, hogy itt ezen a pici lépcsőn lemehessen (még 2 méter van a széléig, no para!). Annyira cuki volt, itt az engedélyezett területen belül császkált és mászkált föl-alá vagy 15 percig :) és láthatóan irtóra élvezte!

Pucér lábon - itt a 28 fok!


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése