2014. május 24., szombat

Szivárványos szép napok

Sziasztok!

Új gasztro-élmények és Bori-sztorik és események és könyvélmények:

Gasztro:
- citromos afrikai harcsa vajmártásban - isteni lett!!! (rizzsel ettük, mert Dorka is vacsoravendég volt, és a héten rengeteg tésztát evett már a nyaraláson, de szerintem azzal is tök jó lett volna)
- irtó primkó teakeksz recept - 6 hozzávaló, 10 perc elkészítés, 14 perc sütés - szóljatok, ha küldjem a receptet, Zsuzska barátnőmnek köszönöm :)

Könyv:
- Suttogó 2 - épp most olvasom újra, ezt már írtam, ugye? Nagyon tetszik még mindig! Okosodok belőle - remélem, majd Borinak is javára válik :)
- Rebecca A.Collins: Pemberley-krónikák: A Büszkeség és balítélet folytatása, még a harmadánál sem tartok, de annyira uncsi, hogy az őrület! Jane Austen sem pörgős krimiket ír, de az ő könyvei közül az összeset nagyon élveztem és elmerengtem az eseményeken, a korabeli életformán és a gyönyörű szöveg is magával ragadt. Ez a folytatás viszont... :(

Események:
- Kirándulni voltunk Borcsával - na jó, inkább csak egy 2 órás séta volt, Krisztáékkal, Solymáron a Rózsika-forrásnál. Klassz volt, ez volt az első nem-babakocsis és nem-hordozós, igazi "kirándulása" a kisasszonynak! Tetszett neki :)

Túrázok Dodival

- Öregdiák-találkozón voltunk pénteken a Szent István Gimnáziumban, egészen hangulatosra sikerült! A tanárok szendvicset árulnak és sütit csapolnak, az udvaron trécselés megy, nem futás :) és '66-ban érettségizett manusokkal futhat össze az ember pár szó erejéig :) Azt hittem, Bori lesz az egyetlen kis földszintes, de még 3 pici, babakocsis gyerkőc volt.

Borika-sztorik:
- Péntek reggel Boró 7-kor kelt, megkapta a tejecskéjét, én meg még halódtam az ágyikóban. Borcsa a nappaliban ügyintézett, egyszer csak egy közepesen hangos csattanás-puffanás. Mondom: "Mit csinálsz, Bori?" Mire Borka: "Rendet rakok!" :) Na halljátok! :)
- Ma reggel Bori felvett a lepedőről egy szöszt vagy mit két ujjal csippentve és nyújtotta Petinek.
Peti: "Na és, mi ez?"
Bori: "Szivárvány!" :)
Annyira édi volt, aztán végül odaadta Petinek és hamiztak egy kis szivárványt :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése