2014. május 18., vasárnap

Vegyes leves

Csaó!

Mesélek egy kicsi, jó?

Gasztro-élmények: Peti sütinapjára (múlt péntek) csütörtök este kellett valamit készíteni úgy 40 főre, de mivel este dolgom volt, Peti fektette Borkát, este fél10-kor jelentem meg a Bécsi úti Tesco-ban, hogy akkor most megveszem az alapanyagokat a dupla adag tiramisuhoz és a dupla adag gesztenyegolyóhoz! Hááát, cseppet sem éreztem magam hülyének, hogy az éjszaka közepén (nekem a fél10 már az, mióta gyerekem van :)) mascarponét kutatok a sorok közt...Viszont tök a dolgozók egy vevőre jutó aránya sokkal jobb volt, mint nappal, így mindent egész gyorsan megleltem :) Éjfélkor feküdtünk ugyan le, de másnap nagyon halálra dicsérték a kollégák a finomságokat!

Bori-sztorik: Emlékeztek, mikor meséltem, hogy Bori esténként megy "zunyahozni"? Most meg az állán - meg apáén - nő a "kaszálla" :) (=szakálla) Amúgy Varró Dániel versikéiből többől is tud már a lelkem részletet, de mostanában ez megy: "Ez a fülem, ez a szám, ez a cuki frizurám. Ez az orr és ez a has, ez az ököl, ami vas. Ez a boka, ez a toka, sokat eszem, az az oka." Ezt majdnem egyedül el tudja mondani, nagyon cuki :)
Tegnap meg mikor játék közben Peti fényképezte, Bora egy darabig beállt a fotókhoz, meg utána "Megnézem a képet!", de egy idő után elunta és így szólt: "Apa, nem kell többet!"
Különben a lánykám étvágyáról csak annyit, hogy a védőnő szerint semmilyen étkezési furcsaság nem tekinthető furcsaságnak 1 és 2 éves kor között. Szóval ne aggódjak, ha nem eszik sokat a gyermek. Ok. Viszont tavaly nyáron a paradicsom pl. úgy hasított, hogy legszívesebben azt evett volna reggelire, ebédre, vacsorára. Most meg kiköpi. Na, itt igazodjon el az ember! Viszont most a sonka a nagy sztár!
Pl. Én: "Ki szokta mondani, hogy 'kinyílt a puszizsák?' "
Bori: "Nagyi!"
Én: "Milyen nagyi?"
Bori: "Sonka-nagyi!" :)
Hát, ennyire imádja a sonkát!

Berendezkedési hírek: vettünk egy fűnyírót és már Peti össze is szerelte, el is vitte próbaútra, szóval ezentúl rém rendezett lesz a kert :) Na jó, azért még van mit tenni benne. De a palántákat is elkerítette az én kis kertészem és így irtó takaros lett!!
Viszont hogy mit csinál az ember a levágott fűvel, az egyelőre még kérdés, mert mostanában a sok eső miatt rengeteget nőtt. És ahogy a hosszú távú időjárás-jelentést elnézem, még fog is...Szóval? Komposztálás? Zöld hulladákos zsákba rakás? Vagy a fűnyíró gép mulcsozó funkciójának kihasználásával ne is szedjük össze, hanem pici miszlikre vágva szórjuk szét a kertben? Nehéz kérdés...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése