2014. május 30., péntek

Zajlik az élet

Hi!

No, ma 2 könyv, 1 gasztro, 1 meglepi és 1 kisebb - reméljük - rossz hír van terítéken.
Kezdem hátulról, jó? Borcsának ma reggel kis hőemelkedése volt, egész nap kitartott, bár a kedve rendben volt, azért eléggé aggódtam úgy 9-től mostanáig :( Kiakasztó, amikor a gyerek beteg!!!!!! Remélem, gyors lefolyású lesz a dolog és holnapra kutyabaja!

Azért amúgy viszont tök jellemző a dolog, mert képzeljétek, tegnap volt a 4. házassági évfordulónk Petivel, aminek örömére elvitt vacsorázni a nagyon flancos rakparti Dionysos nevű görög étterembe. Remek hely, habár kissé drága - persze, turistáknak van kitalálva - de az étel is, a kiszolgálás is kifogástalannak bizonyult! Na, a lényeg - másik lényeg :) - hogy előre megkaptam az ajándékot a 30. szülinapomra: 2 hét görögországi nyaralást!!!!!!!!! A kedvenc országom!!!!!!!!! Szóval gyorsan gyógyuljon ki ez a baba, mert fontos pancsolnivalónk és homokvárépítési teendőnk van :)

Akkor ha jól számolom, a gasztro jön: Stahl Judit makaróni angol szalonnával és tükörtojással című receptjét próbáltam ki ma este vacsorára, érdekes volt, de nagyon finom! (És mögé lecsúszott még a maradék 2 csokis-banános puffancs, amit már másodszor készítettem, szegény kis érett banánjaim ugyanis már nagyon várták a beteljesülést a hűtőben...)

És a könyvélmények:
- Joanne Fluke: Almás levél és gyilkosság - a szokásos gasztrokrimim, klassz volt!
- Todd Burpa-Lynn Vincent: Igazából mennyország - hát, vagy 2x bőgtem rajta, 1x halványan nevettem, de amúgy egyrészt meglepő, másrészt megrázó vallási témájú könyv egy 4 éves kisfiúról, akinek hasi műtét közben leállt a szíve és mikor visszatért, arról számolt be, hogy miket látott a mennyországban...huh...érdekes volt!

Végezetül jöjjön két cuki fotó - vajon kiről? :)

A csütörtöki cimborák, balról jobbra: Boti, Bori és Matyi

Segít a maminak takarítani!


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése