2014. május 14., szerda

Biki-böki, sziri-szuri, kirmi-körmi, rigi-rugi

Hali!

Ma hagyományosabban nyomattuk az ízvilágot, karalábéleves és grízes tészta volt a menü - azért ez is fincsi volt :)

Borka ma egyébként bárányhimlő oltást kapott, nem volt oda a gyönyörűségtől, de a szurit melyikünk szereti, de most komolyan!!
Viszont egy vicceset el szeretnék mesélni már napok óta.
Illetve előtte még egy...mondtam már, hogy ha megkérdem, hogy kérsz vizet?, azt válaszolja, hogy "nem kérek, köszönöm szépen!" :)) Kis udvarias zsenikém!
Na, a másik meg, amit anyu is megerősített tegnap, hogy gyakran magától becéz dolgokat, pl. azt mondja, hogy...
- "Ideszaladtam! szali-szali!"
- iszik és utána: "lityi-lötyi volt!"
- baba a padlón..."Mászik a baba...mászi-mászi!"
...és így tovább :)

Bori és az ő babája, Maria Garcia Lopez

Borka és a pukifólia - a mai sztár játék

És végül, új rovatunk, a Berendezkedési-hírek (az új kecó hogyan-állása..., talán kicsit késő elindítani ezt a témát? Sebaj, én blogom, én későm :)): Ma nagyival eltüntettük a rémesen ijesztő "ki kell kerülnie a házból ezeknek a cuccoknak, mert nem kellenek, de hova a csodába tegyük őket" nevű dobozt és tartalmát! :) Mennyivel könnyebb egy külső szemlélővel! És a másik giga-hír, hogy végre az elektronikai szekció rejtélyéből, a kábelrengeteg mélyéről előkotortam az ágy mellé való elektromos rádiós órát, aminek világító számlapja az éjszakai ébredéseknél (ált. Bori miatt, ritkábban magunk miatt) segíteni fog, hogy ne égjen ki a retinám, amikor a telefonom kijelzőjéről próbálom meg kihámozni a pontos időt! Juhú!!! :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése