2014. július 17., csütörtök

Balcsizás és egyebek

Helóka!

Egyelőre csak annyit, hogy élünk :)

Balcsin voltunk 3 napig Zsuzsi dédivel - ha már közösségbe nem vihettem a babát!

Csüccs a labdára!

Sziasztok!

Dédivel muris az élet!

Jól megkaptam a magamét... Figyuzzatok, az volt, hogy Balatonalmádiban a központban sétáltunk este, a fagyizó mellett - hol másutt? :) Egy sörstand mellett megláttam egy jóképű fiút - persze Peti csinibb, de azért nem volt rossz, csak szegénynek semmi dolga nem akadt, mert mindenki fagyizni akart, nem sörözni. Mikor a mellettünk levő asztalt törölgette, leszólítottam, hogy mizu, senki nem akar sörözni? Merthogy vége a foci vb-nek...Erre mondja, hogy viszont jön a vízilabda! Mire én, milyen vízilabda. Mire ő, hogy vízilabda eb, itt van Magyarországon. Oké. Valamit ma is tanultam... Na és itt jött a slussz poén: azt mondta, hogy "majd tessék nézni!" Hát...Mondtam neki, hogy remélem, ezt a nagyinak mondja :) Ahogy elmeséltem Petinek, hogy hát megőrülök, 20 éves fiúk 30 évesen már nyanyának néznek? Pedig ha nem lenne férjem, meg gyerekem meg nem lennék terhes - Peti közbevetette, hogy plusz ha nem lenne ott a dédi :) ...

Borinak egyébkén elmúlt a kötőhártyagyuszija - asszem, mert már nem látszik semmi :) Következő krízisen túl vagyunk tehát!

Szereztem jégcukrot - bár elég furmányos úton...
Na jó, elmondom, de eléggé meztelencsiga-sztori, habár nekem nagyon tetszik :) Szóval...jégcukrot kerestem, mert több sütire kellett volna már, Peti kedvenc szilvatortájának a tetejére is azt írja a recept! Ezek ilyen nagyobb kristálycukordarabok, mint a sókristályok, ált. kalácsok meg ilyesmik tetején szokott megjelenni... Nohát, rákerestem a neten, Budán találtam egy valami üzlet vagy gyár vagy nemtommifélét, egy nagy magyar cukormárkának az egyik kirendeltségét. Felhívtam, egy pasinak elmeséltem, hogy mit szeretnék, mire ő, hogy átkapcsol egy nőcihez, aki a valamilyen cukros részlegen van. Oké. A hölgy megadta a telefonszámát egy másik nőcinek, aki Kaposváron dolgozik. Ő a nagykereskedő számát tudta megadni, akinek mostanában szállítottak. Felhívtam. A hölgy nagyon kedves volt, de sajnálkozott, hogy magánszemélyeknek nemigen tudnak kiszállítani az ország egész területén ide-oda. De hogy hol lakom, mert ők Solymáron vannak! Bingó!!!! Szomszéd falu, ennél több sem kell! És a hölgy mikor legközelebb erre járt - ez tegnap volt - hozott nekem 2 doboz jégcukrot! :)) Sütik vigyázzatok, felkészültem!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése