2014. július 10., csütörtök

Nyaralás Görögországban - Utazás haza

Sziasztok!

Pár fotó a hazaútról...
Maria Garcia Lopez is biztonságosan utazik

Borka apa ölében mazsolát fal

Mivel erről a napról sokat nem tudok írni - egyrészt csak utaztunk, másrészt Borinak volt egy említésre méltó, de blogba nem való bilitermése itthon :), inkább elmondom, hogy a nyaralás alatt kiolvasott könyveim milyenek voltak.
- Charles Duhigg: A szokás hatalma - osztályzat: 5, mint írtam, kicsit szájbarágós, amcsi könyv Peti szerint, de irtóra szerettem és mivel ő már olvasta, meg is beszéltük az egyes sztorikat, igazán-igazán érdemes elolvasni!
- Kriston Andrea: Intimtorna - osztályzat: 4/5, jó, de kb a könyv 3/4-e után kezdődött a lényegi rész...viszont addig is érdekes volt
- Tolkien: A Gyűrűk Ura - osztályzat: 4, klassz, csak a filmet előbb láttam és azt az élményt meg a benne lévő részeket kerestem folyton
- Lousia May Alcott: Jó feleségek - osztályzat: 5, a Kisasszonyok folytatása, nagyon bírtam mindkettőnek a hangulatát, már megvan a 3. rész a könyvtárból

Puszi,
Barbi

ui: És azóta kiolvasott:
- C.S.Lewis: A csendes bolygó - Hááát, sci-fi, amit filmben nagyon csípek, de ez a könyv állati furi volt. Oké, akadtak jó részei, de nekem nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, amelyeket az íróra - a Narnia sorozat megalkotójára - alapoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése