2014. július 14., hétfő

Kajacsata!

Helló!

Lássuk csak, miről is szeretnék beszámolni ma?
Tegnap lecsót készítettem, nagyon-nagyon fini volt!! Azt hittem, hegyekben áll itthon a paprika és a paradicsom, de csak 5 paprika volt, ahhoz elég kevés paradicsom passzol :) Viszont mivel ritkán csináltok, Petinek nagyon ízlett és úgy vettem észre, meglepődött, hogy tudok ilyet!! Na de ilyet!!
Viszont a barackos gombóc, amit a termésünkből csináltunk, nem volt a csúcsok csúcsa, még mindig rutintalan vagyok, a gombóc túl puha lett...Kihűlve már működik :)

Citromos kekszet is sütöttem tegnap, de csak kicsit - a foci vb döntőjére...Magamnak, mert Peti persze sósat nasizott a meccshez, de úgyis csak tesztjelleggel sütöttem, úgy 15 darabot.

Majd beavatlak titeket, ha kitaláltam, hogy mi a csodát csináljak a maradék 5 kb barackból!

Puszi,
Barbi

1 megjegyzés:

  1. A megmaradt barackhoz ajánlom a barackos clafoutist :)
    http://www.nosalty.hu/recept/sargabarackos-clafoutis
    Sztem isteni:D
    Kriszta

    VálaszTörlés