2014. július 19., szombat

Bori baba szülinapja

Halihó!

Ma tartottuk Borka szülinapi zsúrját, habár csak hétfőn lesz 2 éves - amit egyébként mondani is tud, meg az ujjacskáján mutatni is, nagyon cuki :)

Képet is teszek majd ide, megkapjuk Laci papitól, mert főleg ő fotózott, Petim kb 8 képet csinált, abból egyet, a legjobbat - bár Bori eléggé nem mosolyog rajta :) - ideraktam.

A szülinapos az új öltöztethető babájával - persze neve még nincs...

Amúgy Borka megjött Marcsi mamiéktól - ott aludt, mivel mi színházban voltunk Petivel (My fair lady, musical, Margitszigeti Szabadtéri Színpad, jó volt!) - és az első szava az volt, mikor meglátott (oké, kis csalás, előtte megkérdezték tőle, hogy ki a szülinapos), hogy "Kérek tortát!" :)) Hamar kapott is, azzal kezdtünk a gyerekek kedvéért úgy 5 óra felé, csak utána estebédeltünk. A Szamostól anyu hozott egy feketeerdő-tortát, én pedig sütöttem citrompitét áfonyával, citromkarikákkal és marcipánoroszlánnal a tetején, valamint Peti kedvenc lédús szilvatortáját (amiről a jégcukros sztoriban meséltem). Mind fincsi volt!
Hogy mennyi ajándékot kapott Borcsa, azt már fel sem tudom sorolni: plüssállatokat, könyveket, gitárt, duplót, öltöztethetős babát, duplót, szélforgót és még nem is kapott meg mindent, mert anyuék meg mi pl., megtartottuk hétfőre (júli 21-én született a kiscsaj, aznap is kap majd tortát, jó, mi? Vajon hogy megy ez gyerekeknél, de most komolyan? 2x ünneplik őket vagy még többször egy bizonyos korig?), úgyis rengeteg már az aji, nem is látja át, szerintem kell 1-2 nap, mire letisztul a dolog :)

Most, ahogy megnéztem a kettővel ezelőtti blogbejegyzést, kiderült, hogy azt ígértem, elmondom, mi lett a barackokkal. Nos, egy keveset megettünk még - nem sokat, aztán a nagyon épeket felezve eltettem a fagyasztóba - neten azt olvastam, hogy ha úgy teszed rá sütire, hogy nem olvasztod ki előtte, akkor nem lesz csúnya plottyos, trutyis. Meglátjuk, az eredményről szintén tájékozódhattok pár hónap múlva :) Aztán....natúr csirkemellet sütöttem rizzsel és amellé is pároltam fahéjas barnacukorral néhányat és remek lett - annak ellenére, hogy a hentes is (ahol a csirkét vettem) meg Peti is eléggé furcsán néztek rám az ötlettől. A hentesnek ugyan nem volt rá módja, de Peti végül nagyon megdicsérte :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése