2014. július 11., péntek

Helyzetjelentés - visszarázódván a rendes kerékvágába

Sziasztok!

Amúgy minden rendben van velünk, élünk meg minden, csak a hét elején 3 napig ugye Bora Balcsin, én jobbagyféltekés rajztanfolyamon voltam. Klassz volt!! Mármint a tanfolyam, mert a kismanó eléggé hiányzott azért! Viszont jártunk pár barkácsboltban vagy miben (Praktiker, stb.) néhány dolog miatt - hintaágy, ilyesmi beszerzése céljával. Eléggé sikertelenül :( Aztán találkoztam volt kolléganőkkel is kedd este, az szuper volt! (Az Andrássy úton a Ring Cafe-ban voltunk, az avokádós-baconös hamburgerük remek. Utána a Művész Cukrászdába mentünk desszertre a közelben, az is jó választásnak bizonyult. Aztán lakásfronton a helyzet az, hogy raktunk fel képeket a falra - no nem mindet, de néhányat :) Jól néznek ki!

A rajztanfolyamról majd teszek fel infót meg képeket, csak még pár embernek szeretném személyesen megmutatni az alkotásaimat, mielőtt közzéteszem.

Bori baba irtó édes különben. Ilyenkor, mikor külön töltünk egy kis időt, Petivel mindig feltűnik nekem, hogy mennyire sokat beszél. Olyan kis okos!
Egy gond van, az alvás mostanában - talán írtam is - kissé nehezen kezdődik. A minap "Kis pingvin vagyok!" felkiáltással a hálózsákjában kislattyogott a gyerekszobából...Marha jó! Egyik este meg miután Petim 1 órát altatta és aztán kidőlt, jöttem én pár énekkel, azt hittem, szunyál, így kijöttem elrakni a kimagozott meggyet a fagyasztóba. Erre föl - ez volt az első ilyen eset - a konyhában állok és megszólal valaki a hátam mögött: "Hol van az új könyv?" :) Ott áll a babácska, kezében a vonalkódos matricával, amit kiszedett a most vett új Ringató könyvből. A szívem megállt egy pillanatra... Remélem, ez Borcsánál elmúlik és csak valami átmeneti állapotról, 2 éves kor előtti depiről van szó - hát igen, ha az ember öregszik egy évet, az mindig megviseli :)

Ma a délutáni altatásnál új módszert próbáltam ki. Bori kijött, visszavittem, újra kijött, újra visszajöttem. Aztán a 19-nél jött egy kis mélypont, mert a fáradtságtól vagy a felpörgéstől megcsúszott, elesett, beütötte a kis fejét, volt nagy sírás. Utána megint bementünk a szobájába, 3x eljátszottuk és most alszik. Na, meglássuk, hogyan lesz tovább... Bizakodó vagyok :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése