2014. október 9., csütörtök

Filmek és egyéb

Hahó!

Ez a fotó még pár napja készült "a narancssárga boltban" :)

Az Auchan-ban a piros autóban :)
Volt két gasztoélményem a mai nap folyamán:
1, Svéd gyömbéres keksz (Stahl Judit szakácskönyvéből) - isteni lett, mint mindig!
2, Resztelt máj - sose gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz és Peti odavolt érte! - ez duplán fura! A netről is vadásztam hozzá tippeket, mert igazából csak azért vettem májat, merthogy egészséges :)

Filmélmény: hááát, a szerda esti fájások közepette gondoltam, kössük le magunkat valamivel, amíg kiderül, hogy bemegyünk-e a kórházba, vagy sem... (végül nem mentünk, elmúltak, még egyben vagyok...) A választás egy nem túl komoly figyelemelterelőre esett: Jack, a sárkányölő - animációs film - vagy csak félig az? Nem is tudom, hogy mondják az ilyet, mert "normális", emberi szereplők is voltak benne. Amúgy közepes volt, a sztori kb ok, a főszereplők szimpik, de az animáció enyhén szólva gyengusz...Azért meg lehetett nézni és ilyen esetekre kellett tartogatni, egész jól elvonta a figyelmemet - de azért annyira szerintem nem, hogy emiatt nem szültem :)


Sziamia!

Csatornázó munkások motyókái

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése