2014. október 2., csütörtök

Sütőtök minden mennyiségben

Haligali!

Na, most láthatjátok, hogy felturbóztam magam, gyakran írok, mert gyanítom, a közeli jövőben már nem nagyon lesz időm. Szerintem hamarosan megszületik a pici és akkor gyanítom kisebb gondom is nagyobb lesz a blogolásnál - bár ki tudja :) Képet biztos azért feltöltök majd gyakran és ha Borka már ügyesen bölcsizni fog, a pici rengeteget alszik napközben és éjjel is :), Petim meg itthon lesz 3 hétig, hogy mindenki összerázódjon, akkor elképzelhető! Na jó, akkor megyek is :)

Neeem, azért egy gasztro-élményt azért még leírnék, a Julie és Julia című film mindig megihlet, most ahogy belenéztem, a gombás-vörösboros-tejszínes húsra támadt gusztusom, tegnap meg is csináltam, a filmben mutatott csirkemell helyett disznóval (dió részével), picurit rágósabb volt, mint szerettem volna, de első próbálkozásra nem is rossz, a szósz meg kimondottan isteni lett rajta! Rizzsel kínáltam, meg persze rizstejszínnel készült, de nekem nagyon bejött, Petim véleményét még várom, mert ebédre vitte be!
Ja és persze a sütőtök! A rizottó mellett (Dorka is megdicsérte, ami nagy szó, most jött haza Olaszországból, ahol azért a rizottó eléggé hasít) már kipipáltuk simán sütőben sütve is (nagyon édes volt, hiába, a tökös fiúm a piacon aztán ért a termeléshez :)) és sütőtökös-csokis püspökkenyérben (óriási csokidarabokkal), az is elég hamar elfogyott!
Ráadásul Zsuzsi nagyi megígérte, hogy elmegy nekem az újpesti piacra a kis barátomhoz (Vencike), hogy tőle szerezze be a következő szállítmányokat, amiket én majd nem tudok majd megvenni, tekintve hogy 2-3 óránként szoptatni tervezem a babocskát :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése