2014. október 27., hétfő

Mocizás

Halihó!

Petim tegnap elment kirándulni Borkával a közeli erdőben...Remek fotókat készítettek!

Almát eszek örökké!

Motor rally

Bori ma reggel ezt kérdezte: "Kell nektek ez a hisztis gyerek?" - Öcsi bőgött, nem csoda :) Gondolom, rá gondol, mert nyilván az nem esik le neki, hogy ő is elég hisztis mostanában... Viszont amúgy puszilgatja, simogatja a kicsit sokszor, meg mutogat neki dolgokat, játékokat, ilyesmit.

Könyvélmény: Steve Hely: Hogyan lettem híres író? - nagyon furi volt, Dorkának felolvastam 1 oldalt, már attól kivolt...Petim viszont 1-2 részleten nagyon nevetett. Rémesen lefáradtam a könyvtől, de azért végigolvastam, annyira nem volt borzalmas, csak fárasztóan "vicces" non-stop...

Ja, és egy gasztro-élmény is van: pirított gombás rizottó! Bár nem Dorka eredeti olasz receptje alapján készült - ugyanis egész délelőtt nem tudtam elérni a kisasszonyt - azért nagyon finom lett! Képeket kellene csinálnom a hamikról, úgy lenne az igazi!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése