2014. október 5., vasárnap

Új fotók!

Sziasztok!

Most csak gyorsan egy linket teszek fel, ide kattintva megnézegethetitek a képeket, amiket Boriról tett fel Petim a netre a szokásos albumba, a mai napig :)
https://picasaweb.google.com/CapeKepei/Bori2Eves?authkey=Gv1sRgCK-Q9LzeyfaBeA&feat=email
Már régen volt ideje ezzel foglalkozni, de tegnap kicsit éjszakázott miatta, úgyhogy most behozta a lemaradást :)

Én egyébként jól vagyok, még egyben, pedig ma terveztem szülni, de is csak leginkább amiatt terhes a terhesség, hogy szörnyen rosszul alszom! Ha kibújik a baba, akkor is azért csak 2 óránként kell kelni hozzá éjjel :) Most meg 1 óránál nem alszom többet egyben :( De segond, Bori holnap bölcsizik, úgyhogy majd azért délelőtt is megpróbálok kicsit pihenni, hátha sikerül!
Ma kicsit fészekrakásban voltam  - naptejeket, szúnyogirtókat elpakolni magasabb polcra, szalagos dobozt és gyógyszeres dobozt kicserélni, így a szalagos befér az ágy alatti tartókban és felszabadul egy kis hely a sálas fiókban, stb. :) Petim meg 2 képet feltett a falra, nagyon örülök neki! Mondjuk annyira képek, hogy az egyik a gobelin-em, a másik meg egy dísztükör, de mindegy, a lényeg, hogy falravalók voltak és már annyira régen szerettem volna, ha a helyükre kerülnek! Szép lassan minden elrendeződik a házban, de az is igaz, hogy míg élek, csak kupit csinálni és pakolni fogok ahogy elnézem - ha én megjavulok is, akkor a gyerekek után :)

No, megyek, vacsit adok a bandának, lehet, hogy sütőtökkrémlevest - és nem én csináltam! Anyunak is átadtam a rajongást :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése