2014. október 14., kedd

Hamik

Hali!

Bori baba a vacsinál, mikor megkapta a kunkori kiflikét, így szólt: "Oroszlán betű!" :)
Na igen, jövőre már egyetemre megy...Ismeri az Apa betűt, Bori betűt, Cica betűt, Dodi betűt, Elefánt betűt, stb. :)

Amúgy mázli, hogy dobozmániás vagyok, mert a kamrában átnézve a zacskókkal teli hatalmas polcot, kb 20 zacskó különböző tésztát találtam, azt hiszem, egy ideig nem kell többet vennem :)
Jó, hogy végre eldöntöttem, hogy külön átlátszó dobozba teszem a dolgokat, hogy jobban nyomonkövethető legyen a mennyiségük - soha ne fogyjak,ki, de ne is legyenek hegyek semmiből. Egy a cukorfélék+lisztfélék számára, egy a tészták számára, egy az egyébnek, mint rizs, búzadara, stb. Petinek is elújságoltam, aki azt mondta, hogy nagyon klassz az egész és hogy a spejz az én birodalmam, kvázi azt csinálok, amit akarok :)

Gaszto-élmény: anyu cékla-alma köretét készítettem el a pácolt grillhusihoz, remek lett! Még Kanadában láttam egy hideg salátát a piacon, ami céklát, almát, sütőtököt és asszem, feta sajtot tartalmazott és istenien nézett ki - főleg a színösszeállítást tekintve!
Petim meg almás rétest készített - az elsőt életünkben, fincsi lett!!! Az egyikbe diót és mazsolát is tettünk, az aztán megaszuperül sikerült!
Egyébként az én kedves férjem megint megdicsérte a főztömet - most egy tejbegríz kapcsán :) Úgy tűnik, elég ritkán csinálok, ha ennyire bejött :) - de az tény, hogy Borcsa is és apukája is nagyon élvezték a nasis vacsorát!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése