2015. október 4., vasárnap

Nyári időben ősszel

Helló!

Mindenből egy kicsit, jó?
Süti: Muffin - almás-fahéjas, cukormázzal a tetején (életembe először használtam, legközelebb magam készítem majd :))

Isteni!
Könyv: Eliza Willard: Bűbájos boszorkák - A hármak ereje: Jó könyv volt, bár egy az egyben a sorozat első részének könyvadaptációja, de azért szerettem, a sorozatért is annak idején odavoltam!
Film: Förtelmes főnökök - tök jó! Már sokaktól hallottam, hogy érdemes megnézni, de tényleg, jókat röhögtünk rajta Petivel, mikor a gyerekek tegnap este hamar elaludtak.
Vasárnapi program: nagy séta a gyerekekkel és bicózás + ovis barátnőnél csúszdázás és csacsietetés a falu szélén. Délután pedig végre-valahára eljutottunk Petivel a Csillebércen levő kalandparkba! Még karácsonyra kaptam Petimtől a jegyet és tök jó volt! Oké, totál lefáradtam!!

Gurulunk!

Ez már a végén van - és élek! :)
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése