2015. január 22., csütörtök

Dumák - már megint

Hahó!

Bori dumája a hét elején - mikor meglátta a fürdőszobában a kék nyuszit, amit Dorka rajzolt a csempére (lemosható zsírkrétával):
Én: "Ezt a nyuszit ki rajzolta?"
Bori: "A Dodi!"
Én: "Na jó, akkor majd megmondjuk neki, hogy milyen aranyos!"
Bori: "Meg hogy nem szabad!" :)

Ééééés...őrületes események voltak, mikor Zsuzsi dédinél voltunk a gyerekekkel ebédre, alvásra, vásárlásra, könyvtár-járásra: Barnus először szopizta az ujját! :) Juhúúú, annyira kis ügyes! (Remélem, ennél nagyobb sztorira nem számítottatok, az ilyen meztelen csiga-sztorik teszik ki most az életemet :)) Meg olyan megoldandó feladattal is szembesültem ma, hogy Borinak elfelejtettem délutánra pelust vinni  (alváskor még kell neki), de segond, kreatívan ráadtam Barnusét :) Ez bénán hangzik, de Barnabás már 3-ast hord, ami 9 kg-ig tart, Bori meg 12,5 kg, gondoltam, a semminél jobb! És tényleg :) A célnak kb megfelelt!

Barni kis esti fényben

10 új hajgumival a hajban

A testvérek

Fürcsi után

Mai Bori-szöveg: Séta közben egy kutyusnak megszólalt: "Éhes vagy? Álmos vagy? Te egy nagyon békés állat vagy?"
Ja, és először játszottunk Borkával találós kérdést!
Én: "Mi az, zöld és kanállal szoktuk kienni a héjából?"
Bori: "Avokádó!" :)

Gasztro: márványos muffint készítettem tegnap a mai vendégségnek (volt újpesti szomszédaink, Csilla és a kislány, Lillus voltak nálunk) - lila és rózsaszín cukorszívekkel a tetején. Sajna olyan gyorsan elfogyott, hogy még fotó sem készült róla. Mondjuk ideje volt, mert nem is emlékszem már, hogy mikor vettem a cukorszíveket :) A muffin a régi alapmuffin receptem alapján készült, Peti szerint elég "tömős" lett...ja, mostanában már más receptekből dolgoztam...hogy feltűnt neki! :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése