2015. január 10., szombat

Pihi és babák

Sziasztok!

Szabad esténk van, Borka anyuéknál alszik. Ez borozgatást, filmnézést (Mr. Morgan utolsó szerelme - valami főleg francia film, Michael Caine-nel, kipusztultam, annyira lassú volt...az utolsó fél órában inkább dvd-ről néztem a gépen a Szívek szállodája egy részét, míg Peti befejezte a filmet) és sütögetést jelent.Gyümölcskenyeret készítettem Szilvi receptje alapján, de nem lett olyan jó, mint az övé. Valahogy kicsit zsírosnak találtam, de azért szerintem el fog fogyni :)

Oh, nagyon fontos dolog! A Nap-Hold sütik viszont klasszak lettek: narancsos tallér, csokiba mártva! Jól néz ki, nem?


Csináltam pár képet a gyerekekről is mostanában:

Barnusnak irtóra bejött az új körbeforgója

Bori kisminkeli játékból Mónit és Rózsit

Pici Barnus

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése