2015. január 27., kedd

Ez-az

Hejhó!

Végre egy süti, ami nem lett annyira tökéletes :)
Csokis cookie (mandulával, vörösáfonyás és málnás étcsokival - más nem volt itthon - és lingonlekvárral)...Steiner Kristóf (pl. a Lélekbonbon írója, asszem, úgy 2 éve olvastam, tetszett!) receptje. Kicsit túlzásba vittem a mindenfélét :)

Az állaga jó volt, de az íze kicsit túl sokféle
Az elmúlt pár nap könyvélménye F.H.Burnett: Titkos kert című ifjúsági regénye volt. Csak afféle rövidítettet olvastam belőle anno, illetve szerintem ilyen gyerekeknek szóló verziót - nagy betűkkel és sok képpel. Hát, mit mondjak...mindenkinek el kellene olvasnia! Annyira szép mese - gyerekekről, barátságról, kitartásról és az egyszerű élet szépségéről. Mindig nagyon szerettem a történetet, de így, 30 helyett 400 oldalban még szebb!

Bori aranyos volt ma. Öcsi babájának kádat építettünk duplo-ból, abban fürdettük (vagy 10x egymás után) és beledugta a könyökét a "vízbe" éppen úgy, ahogy mi szoktuk a kiskádba, hogy megfelelő hőmérsékletű-e a fürdő! Annyira drága volt! :)

Petivel amúgy tegnap este megettünk egy zacsi vajas pattogatott kukoricát az aktuális rész Mentalistához, jól esett nagyon, viszont a filmsorozat ezen évadjával Peti szerint már lassan tényleg csak a GYES-en otthon levő anyukákat tudják megfogni. Na, ez nem igaz, mert már én is fanyalogva nézem... :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése