2015. január 12., hétfő

Mi volt ma velünk?

Helló!

Bori apukámmal bújócskázott ma (Nagypapiiii! Számolj és én elbújok! :)), utasította, hogy bújjon el "apa és anya gardróbjában", de apu renitens módon a hálószobába a ruhaszárító mellé bújt. Borcsa elindult a gardrób felé, de apu véletlenül megcsörrentette a vállfák egyikét a szárítón, Bori meghallotta, megállt és tisztán hallottam, amikor így szólt: "Hm!" :)) Úgy röhögtem magamban!

Amúgy gasztro-élményem van: asztalt gyümölcsös köleskása kókussszal. Valami mesés lett! A legjobb édes köles, amit eddig csináltam - talán ha a Stockholmban készített narancsost leszámítjuk. Csak ne felejtsem el...1 bögre köleshez úgy 3.5 bögre folyadék kell, hogy kellően mancsos legyen...Mindig kiszárítom :( Node nem most, ugyanis az állaga is tökéletes lett! Ja, és Szilvi barátném gyümölcskenyere másnap, kihűlve maga volt a tökély - szintén emlékeztető a buksi fejemnek, hogy a törökmogyorót nemigen szeretem egészben süteményben.

A tökéletes gyümölcskenyér
Ma délelőtt Barnus születése óta először eljutottam Újpestre a könyvtárba - be is iratkoztam idénre annak ellenére, hogy legutóbb a telefonban nem voltak annyira előzékenyek, mint amit megszoktam :) Most viszont aranyosak voltak, megcsodálták a gyerekeimet (plusz pont :)). Peti itthon megkérdezte, hogy hogyan tudtam 8 könyvet kivenni 2 gyerekkel? Tudjátok, ha előre megtervezem, hogy miket fogok kivenni, szerintem akkor is megvan az esélye annak, hogy ugyanilyen lesz a klassz-vacak olvasmányok aránya. Van viszont pár bombabiztos szerző is a könyvek közt, így csak közepes mennyiségű csalódás érhet :)
Utána a nagyinál ebédeltünk - plusz játszóterezés, kreatív hobbibolt megtekintése csak a legszükségesebbek beszerzése céljából: többszínű filcanyag, hűtőmágnes, katicás egyensúlyozó játék, natúr fa zsepitartó... Egészen jól eltelt így a délelőtt!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése