2015. október 8., csütörtök

Gyerekek, gyerekek, szeretik a perecet!

Sziasztok!

Barnusnak mondtam: "Elmegyünk a pékhez, jó?"
Mire ő: "Jóóó!" :)

Egyébként mostanában a szavajárása a "mmba!" Csak még nem tudom, mire használja :)

Tüsszentés közben :)
 Borcsimorcsi meg mostanában már nem mond annyira vicces dumákat, inkább az a lenyűgöző, hogy mennyire sokat és szépen és választékosan beszél.

Bori és Bori (balról jobbra, először a rajz, aztán az igazi :))

Juhúúúú!

Zsuzska barátnőmnél viking sisakban uzsizunk
Filmélményem is van ám - kettő is!
Youtube-on nézett, néha kicsit belepörgetett Kiből lesz a cserebogár? - csajfilm, egyszer (max!) megnézhetős!
Tegnap meg az első igazi kimenős estém volt - anyunak ígértem még nyáron a szülinapján egy csajos mozizást, úgyhogy Dorkával hárman elmentünk a Mammutba a Dübörög a szív című Meryl Streep-es csajfilmre. Tulajdonképpen jó volt! Annyi csak, hogy az előzetesben kb minden poént lelőttek, de a célnak megfelelt :)

Még 2 kép a mai játszóterezésből:

Barni első cipőcskéje!

Borka csini gumicsizmában ment el reggel - persze délután már fölösleges volt...
Bori-dumákkal zárom a mai bejegyzést annak ellenére, hogy korábban azt mondtam, már nem annyira poénosak, de jobban kinyitottam a fülemet a délután folyamán és azért 1-2 mókásat elcsíptem :)
1. Uzsonnánál:
Bori: "Barnus is almapürét eszik?" (ő almát majszolt éppen)
Én: "Igen, almapürét tettem neki a vaníliás tejberizspépjébe. Majd csinálok magunknak is tejberizst, jó?"
Bori: "Vagy tejbegrízt! Az olyan kis meleg turkifurki?" :)

2. Barnus felborította a kisszéket, mire Bori megcsóválta a fejét és így szólt: "Még a ház is belezörgött!" :) Amúgy mostanában a duma az "Irgum-burgum, vaslapát!" :) Ne kérdezzétek, honnan szedte!

3. Barni megint eldöntötte a kisszéket, persze jó nagy robajjal, Borival összenéztünk és így szólt: "Akkor fölállítom én. Az okos kislány fölállítja. Odaillesztem a szőnyeg szélére!" :)

4. Borka Barni után rohangált egy papírzsepit szorongatva (mert picit folyik az orra) ezzel a szöveggel: "Idenézz, kifújjuk jobban! Add ide! Pfffff!" :)

Puszi,
Barbi

1 megjegyzés:

  1. Apád...
    sok helyen érzékelhető már Borcsi - Barnusnál a "testvér-szeretetre nevelés",a féltékenykedés elkerülése... nagyon fontos.
    Eljöhet még az idő,amikor nagy szükségük lehet a testvérükre.

    Nem vagyok benne biztos (természetesen nem lehetek),de az az érzésem,hogy a lehetőségeinkhez képest ez nektek (Barbi - Dorcsi) jól sikerült.
    Ennek alapjait látom a ti gyerekeiteknél is.
    Öröm látni az együttlétük finom (és kevésbé finom :-)) megnyilvánulásaiban.

    A.

    VálaszTörlés