2015. október 13., kedd

Sütik, gyerekek - a legjobb a világon!

Halihó!

Mostanában kísérleteztem - Barnus szülinapjára nem is baj, ha lesz fincsi torta :)

Karamellizált körtetorta mandulával

A díszítéssel még csak próbálkozom...

Barnus imád az ablakban állni!

A pasik is szoktak ám sütni!

A gyerekek "ebédelnek"
Bori-dumák nagyon cukik:
1, "Anya, megígérem az ígéretemet!" :)
2, Vacsinál: "Úgy látom, ma is degeszre eszem magam!" :)
3, Valami állatokat néztünk, de az is lehet, hogy plüssök voltak, már nem emlékszem: "Együtt esznek, látod? Nem is csámcsognak!" :)
4, Azt hiszem, rendrakás után volt: "Nagyon büszkék lehetünk magunkra. Én rád vagyok büszke! :)...Te rám?" :)

Könyvélményem is akadt: Veronica Rossi: Végtelen ég alatt - A borító szerint Az éhezők viadala rajongói szeretni fogják...hát, szerettem, de azért nem imádtam vagy ilyesmi... Szerencsére viszont trilógia ugyan, de még nem jelent meg a többi része magyarul :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése