2015. október 25., vasárnap

Nyaralás Malagában - 2.nap

Hali!

Október 16. - péntek
Reggel egy pöttyet korábban keltünk, mint tegnap, de még így is 11 után indultunk :(
Peti kora reggel úszott egyet a medencében, meg futott a parton még szinte a sötétben - odavolt tőle! Én meg futottam a parti sétányon megint (2,43 km), majd isteni magos bagettet reggeliztünk (még meleg volt mikor elhoztam) sonkával és paradicsommal (rémesen éretlen! de most komolyan, Spanyolországban??).
Teraszon lenni jó!

De mennyire - Barni az idő 80%-át brmm-brmm (=autó) nézéssel töltötte :)
Délelőtt a tengerben fürödtünk, homokoztunk és megpróbáltam a hátamat vakarni egy pálmafánál, mint A dzsungel könyvében Balu, a medve, de hamar rájöttem, hogy csak szálka menne bele ha soká folytatnám... :)

Szaladós-kacagós

Bebújós

Mulatós

Divatozós
Ja, és állati, képzeljétek, ratrakolják a parton a homokot! Mint a sípályát!! Nagyon durva :) Sima legyen meg takaros :) Világos!
Ott a távolban a kicsi gép az...
Ebédre nagyon helyit ettünk: gaspacho-t (kb egy hideg sali lepürésítve nekem...), paella-t (isteni!) és csípős rákos tésztát.
Fenomenális íz, marha forró edényben!
Borival az alvás a tegnapihoz hasonlóan ment, Peti megint imádta a sétát Barnabással- fürdőszerkóban a sétányon lófrálni a szikrázó napsütésben! Azt mondta, ez csúcs!
Délután megint elsétáltunk a fagyishoz, Peti újat választott, egy igen népszerű helyi ízt: karamell pirított fenyőmaggal. Fini volt! Utána a frissen felfedezett vásárlóutcában nézelődtünk. Kellemes volt!
Csokifagyi a menő - a nővérem csak tudja! :)
Estére kevésbe autentikusan virslit ettünk ketchuppal, de max egyébként ennyi főzést terveztem, mert a gáztűzhely elég pindúr és kezdetleges volt és irtó nagy lánggal indult be...nem szerettem. Pedig régen mennyire paráztam a villanytűzhelytől! Csak szokás kérdése az egész!
Később még a telefonomon a szállodai wifihez csatlakozva bediktáltam a gáz- és villanyóra állását - őrület, hogy ilyeneket meg lehet tenni így és onnan...
Vacsi után egyébként Borkával megint naplót írtunk, nagyon édi volt :) Nem tudom, hogy jött neki, de magának diktálta a dolgokat és valami kígyóról is beszélt. Nem láttunk pedig ma még egy árva siklószerűséget sem...
Bori: "Ha elgázolja egy autó, akkor meg lehet simogatni. Mert dagadt lesz."
Én: "Döglött."
Bori: "Döglött. És a szőre megcsikizi a kezeteket!" :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése