2015. október 23., péntek

Nyaralás Malagában - Előkészületek és repülés

Hahó!

No, következzék tehát a beszámolónk, mely nyomtatva az útinaplómul is fog szolgálni a jövőben, tehát aki ódzkodik a hosszabb élménybeszámolók elolvasásától, nézze csak a képeket, úgyis azok a legszebbek :)

Tehát...október 14. szerda:
Már kábé 2 napja folyamatosan pakoljuk ráérő időnkben a bőröndöket Petivel - én nappal előkészítem, Peti késő este megpróbálja bepréselni a rendelkezésre álló helyre a cuccainkat :) Éééés..végül Peti uccsó munkanapja után el is indultunk. Szerencsére anyu délelőtt besegített, máskülönben nem is tudom, hogy boldogultam volna! Borcsuszt oviból elhoztuk ebéd után, majd már Pesten Zsuzsi dédinél ebédeltünk. Itt megjegyzem, hogy mikor a nap történéseiről "naplót írtunk" Spanyolországban Borával esténként (ő is irogatott :)),
így szólt a kisasszony: "Olyanok vagyunk, mint egy igazi anyuka!"
én: Miért, az milyen?
Bori: "Hát hogy ír!" :)
A repülőn - 3.5 óra, hosszú volt... - egészen jól elvoltak a picik, tetszett a repülőút, főleg a felhők, Barnus aludt is kicsit Peti karjában, plusz utazott velünk egy sztár is (Szekeres Nóra a Kölyökidőből, ha valaki még emlékszik a műsorra...). Bori kilométerhiánytól szenvedve vagy 20x jött-ment a gépben fel és alá... Barnus  meg tisztára azt csinlta, mint Bori ennyi idősen: a lehajtható asztalkával játszott és kupán nyomta magát...volt is bőgés!
Leszállás után megtapsoltuk a kapitányt - ezt is nagyon murisnak találta! - majd megkerestük a sofőrt, aki várt minket a szállás szervezésében. Állati kényelmes volt így megérkezni és fantasztikus is abban a tekintetben, hogy irtó sok ablaka volt a kocsinak (Toyota Avensis), ettől Borka odáig volt! Főleg miután a vezető leengedte neki a tetőablakot is! Ja, és Bori a bőröndök tetején gurult a kiskocsin a reptéren, állati jó volt, különösen az, amikor utánunk futott valaki és kisült, hogy az egyik bőröndünket elcseréltük az övékével...
Jó későn megérkeztünk az apartmanhotelba, ami kicsit retro, konyhai csapból 2 van, egy hideg és egy meleg és külön lyukból folyik...fura...a kádon is érdekes volt a csap, a zuhanynak nem volt olyan...madzagja, csak fönt a csap, mint a táborokban. Az ágy lehajtható volt, a nappali szekrényéből..Szóval vicces, de a kilátás a tengerre gyönyörű és a 2 szoba nagy, a srácok külön aludtak, mi meg kiültünk esténként a teraszra...de ezt majd holnap mesélem!

Szelfizünk :)

Emlékeztek, anno Maria Garcia Lopez is így utazott, mint most Murmuc!