2015. október 27., kedd

Nyaralás Malagában - 4.nap

Hi!

Október 18. - vasárnap
Peti megint ment kora reggel úszni és futni, meg közben gyűjtött egy csomó kagylót is, az éjszakai vihar ugyanis a partra sodort rengeteget! Én is futottam - bár eső után kicsit nedves volt a közeg - 2.68 km-t. Wow! Tök jól esik mostanában!
Reggelire gyorsan szenyát csináltunk és indulás - így is volt vagy fél11, mire sikerült, mert Barni fél 10-kor kelt! Hiába, a tengeri levegő :) Valójában még akkor sem magától kelt, hanem Bori noszogatta egy kis lámpakapcsolgatással :)
Sétáltunk egy nagyot a buszhoz, közben egy mesés fánkcsodát ettünk tízóraira - olyan volt, mintha csörögefánkokat gyúrtak volna össze és a szabálytalan alakú gombócot étcsokiba mártották volna. Király!
Csábító kirakat
A busszal pedig Benalmadenaba mentünk, az akváriumba (SeaLife) - rossz idő lévén. Ilyen-olyan hal, cápa, rák, piranha, pangazius, vidra, óriásteknős...volt minden, mi szem-szájnak ingere :) A tengeri csillagot és a tengeri sünt Bori meg is simogatta, a vidrákat pedig pont akkor etették, amikor ott voltunk! Arik! Ebédre a kikötőben gombás-rákocskás rántottát és sült szardíniát ettünk. Érdekes, hazafelé a buszozás objektíven sokkal gyorsabb volt...Ja, még előtte órát vettünk a gyerekek szobájába - oroszlános, nagyon aranyos. Bori már tanulja :)

Tipitapi...
Délután persze fagyiztunk, de Borkával megfeleztünk egyet, mert azért kis túlzás minden nap bevágnia egy egész gombócot, főleg, hogy kábé akkorákat adnak, mint emlékeim szerint gyerekkoromban Olaszországban.
A vásárlóutcában is termékenyek voltunk: futáshoz való telefontartó karpántra ruháztunk be és a hálószobába egy lámpát is vettünk. (Hazaérve kiderült, hogy nagyon narancssárga a fénye, mert ilyen mozaikos-átszűrődős, de hátha Peti tud valami klassz izzót beszerezni.) A tengerparton ma csak lábpancsi volt és hullámnézés, mert tényleg trutyi idő volt...
Spanyol szalámit, kolbászt, bagettet és spárgát vacsiztunk, aztán irány az ágy - de már nem emlékszem, hogy kidőltek-e e gyerekek, vagy rengeteget kellett altatni őket. Annyit tudok csak, hogy mindketten eggyel kevesebbet aludtak, mint kellett volna napközben...

Háttérképnek való!

Hinta-palinta

Hiába, Peti készíti a legjobb fotókat!