2015. október 26., hétfő

Nyaralás Malagában - 3.nap

Helló!

Október 17. - szombat
Íme, eljött a harmadik napunk! Futással kezdtem, mint mindig - csúcsot is döntöttem, 3,18 km-t mentem :)
Reggelire a szokásos bagett-et fekete cseresznye lekvárral ettük, mesés volt - megint a napsütötte teraszunkon :)

Hol van apa? Ott!

Én is jövök!

Nyam-nyam!

Délelőtt sokat fürödtünk, állati klassz hullámos volt a tenger, Bori nagyon élvezte!

Lány a fánál

Lábak a homokban
Ebédre egy pizzériába tértünk be, nem volt valami nagy szám. bruschetta, minestrone leves, pizza...
A délutáni altatásnál cseréltünk - Peti Borkával próbálkozott (kevés sikerrel), én meg Barnival sétáltam a szemergő esőben. Csomó érdekességet láttam, pl. egy olyan pedikűr szalont, ahol halacskák eszegetik le az elhalt hámsejteket, vagy mit...furi!! Viszont a nagy sétában /altatásban kiolvastam a könyvem (mi ütött belém, hogy csak egyet vittem? az alvások alatt remekül lehet olvasni - hacsak nem alszom án is :)): Katie Fforde: Tökéletes ajánlat - nagyon élveztem! Az eső eleredése előtt (már úgy igazán komolyan) 5 perccel értünk haza. Peti már kinyiffant Boritól, úgyhogy kicsit lefeküdt - szokásos, a szülők hamarabb alszanak el :)
Azért délután esőben is fagyiztunk :) - csokit, narancsot a bejáratott remek fagyizónkban! Végül csak sétáltunk, sétáltunk és eljutottunk a központba! Juhú, kiderült, hogy van olyan is :) A sétálóutcában vagy 100 bolt van ha nem több, a főtéren meg épp divatbemutató zajlott, ami ülve és kisebb hangerővel élvezhetőbb lett volna, de Bori még így is élvezte és két nappal később is említette mikor arra jártunk!
Ja, császkálás közben volt egy csúcsszuper Bori-duma:
Bori: "Kiszedtem a rizst a fülemből!"
Én: "Hogy került bele?"
Bori: "Hát az szokott lenni benne."
Én: "Rizs?...Zsír!"
Bori: "Zsír!" :)
Este miután lefektettük a kicsiket, lementem a szálloda bárjába/éttermébe egy fél órára megnézni a flamenco show-t. Klassz táncosok voltak és most láttam - inkább hallottam - először kasztanyettát (páros spanyol népi ütőhangszer) élőben. Mielőtt este lefeküdtünk, még hallottam Barnuskát, aki még álmában is "brmm-brmm"-özött :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése