2015. október 24., szombat

Nyaralás Malagában - 1.nap

Sziasztok!

Október 15. - csütörtök
Csodás első napra ébredtünk Malagában! Sokáig aludtunk . érthető, hiszen előző nap rém fáradtan feküdtünk le és jó későn. Én futni mentem (2,34 km), hiszen megfogadtam, hogy kipróbálom a tengerparton futást - hiszen az utóbbi hetekben elkezdtem ezt a sportot és tengerparton mesés lehet! Legalábbis a Szívek szállodájában a hű de sportos csajszi, Janet nagyon szerette!

Ilyen helyen futottam!

Homokvárépítés - nagy kereseti forrás
Visszafelé a sarkon levő boltban egy nagyon kedves boltostól vettem friss bagettet, vajat, gyümölcsöt és a teraszon reggeliztünk. Fantasztikus volt, napsütés és kilátás a tengerre!!
A délelőttöt a tengerparton töltöttük, bedugtuk a lábunkat a vízbe - elég hüsi volt! - és homokoztunk. Mikor Barnus felébredt, bevonultunk a pálmafák közé és ott hűsöltünk kicsit, mert valóban nagyon tűzött a nap!

Cukik!
Ebédre a La Paella étteremben saslikot ettünk és grillezett halat fóliás krumplival. Állati finom volt!! Borka: "Az nagyon ízlett nekem! Mondtam, hogy 'gracias'! Azt hívják, hogy köszönöm!" :)
A délutáni alvás Borcsinak elég nehezen ment cumi nélkül, mondhatni háromnegyed órás hisztibe került az a 1.5 óra alvás :) Peti addig Barnussal sétált és ahogy később beszámolt, irtóra élvezte!
Délután a parton uzsiztunk, miközben csúcsfinom eredeti spanyol fagyit ettünk.Peti pisztáciát (a mindig csokisfagyievő Bori is megkóstolta és ízlett neki!), Bori csokit, én Rochert (mogyorós csoki csokidarabokkal - vagy valami ilyesmi...Ferrero Rocher, na!). Barnus is megkóstolta - szülinapi fagyi!! 1 éves lett a kicsi fiacskánk! Boldog szülinapot neki!!

Kérek még! :)
Délután a tengerben fürdött is Peti meg Borka, de "cidrihideg" volt, ahogy Bori jellemezte! Később a boltban szülinapi mentőautót vettünk Barninak, meg egy kis elemózsiát egy zacskó pelus mellett. Vicces, hogy csak az az egy zacskó volt a polcon 4-es pelusból...minden gyerek aki a tengernél van, azt visel, hogy ennyire hiánycikké vált? :) Otthon eléggé sietve vacsiztunk - későre járt már - és levontuk Petivel a tanulságot, hogy a ham&eggs elég megterhelő a gyomornak 3 főre 6 tojásból.

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése