2013. február 11., hétfő

Csácsi!

Micsoda gyönyörű napsütés volt ma! Hideg is, az tény, de Borival felkerekedtünk sétálni, annyira szikrázóan fényesen sütött a nap kora délután! Most már rutinosan addig sétáltam vele, míg elalszik és csak azután mentünk be a boltba kenyérért meg ezért-azért, mert a múltkor a csigalassan haladó sort a pénztárnál nem nagyon jól viselte...én sem egyébként :)
Egyébként a kisasszony gyönyörűségesen nő, tegnap 7.4 kg-ot mértünk, szóval nagylány már :) Ma egy fura hangot ad elég sokat, gondolom, valamilyen gyakorlás lehet, leginkább "höhöhö"-re emlékeztet, kicsit olyan, mint egy nevetés-sírás-krahácsolás egyvelege...fura :)
Éjjel fönn voltam vele 3 és 5 között, csak kb 5-10 percre tudtam visszafeküdni, mert annyira éber volt! El-eljátszott az ágyában, nyalogatta a hálózsákját, és zsákostul megfordult a hasára - ez azért ciki, mert hason nem tud aludni már!

Peti ma korán hazajött :)) mert reggel hajnalban bement, úgyhogy most irány a bolt, veszünk neki sínadrág alá való termonacit. Na, remélem, jobbat talál, mint én Stockholmban :)

Ma egyébként igyekeztem kicsit jobban működni abból a szempontból, hogy Gary Chapman könyvében (tudjátok, A szeretet, mint életforma) ma épp olyasmit olvastam, hogy amilyenek a mindennapjaink, olyan az egész életünk! Vagyishogy ha egész nap pakolok - és velem sokszor ez van, legalábbis úgy érzem - az nem tűnik túl jó "egész élet"-nek...Úgyhogy inkább a kapcsolatokra helyezem a hangsúlyt meg a játékra meg Borira meg Petire meg a családra úgy általában, meg a hobbijainkra! Megpróbálom! Illetve nem is, mert "tedd vagy ne tedd, de ne próbálkozz"...szóval csinálom!!
Még nem tudom, hogy lehet nem pakolni meg házimunkát csinálni örökké - talán jobb rendszerekkel, talán más hozzáállással - de igyekszem! :)

Puszi,
Barbi

ui: Szobabicajoztak egyik este kicsit a fiatalok :) - Bori annyira szereti, amikor ölben van, akkor is imádja nézegetni meg fogdosni minden irányból! Sajna a pedált még nem éri el :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése