2013. február 16., szombat

Szervusztok gyerekek!

Itt a nagy mesemondó! Na jó, még nem vagyok az, de Bori babának a minap elmeséltem Az okos kis szabó című mesét - a netről kisegítevén magam, mert a könyv otthon van, Vörösváron - szerintem a Világszép nádszálkisasszonyban van... és annyira, de annyira tetszett neki! Nagyokat nevetett az olyan szavakon, mint mackó, mogyorótörő legény, kettéroppantani, mórikálás :)
Tegnap meg Peti mesélt neki, miközben altatta - sajna én csak az első 4-5 mondatra emlékszem, mert elaludtam...félsiker! :)

Mostanában elég korán fekszik Bori (az eddigiekhez képest), és az elmúlt 3 napon csak 3x voltunk fönn éjjel (csak...), viszont cserébe 6-kor ébred, 7-ig hajlandó visszaaludni és fél8-kor (!!!) már reggelizik...hol van az a régi 9 órás reggeli :((

Tegnap amúgy nagyon vicces sztorik voltak, azt mondtam, hogy hapci (csak hogy megnevettessem) és erre föl tüsszentett egyet :) A másik meg úgy volt, hogy az ölemben volt (illetve kenguruban) délután egy picit és pakoltunk, mire valamit csinált és én felnevettem, erre föl ő is, tökre ugyanúgy :)

Ma egyébként ebédre paella-partiba megyünk, remélem, fincsi lesz, már évszázadok óta szeretném megkóstolni!!
Baba csinos partigöncben, apa meg...

Mindjárt töltök fel képeket - visszamenőleg is!

Puszi,
Barbi

ui: Tegnapelőtt voltunk IKEA-ban is - Borival először :) Nagyon jól elvolt!
IKEA-s hot doggal

ui2: Amúgy mostanában Peti ölében olyan spárgákat csinál...micsoda sportember :)

Csollány Szilveszter sem tudott ilyet babakorában :) - vagy nem ő az, aki így ki tudja nyitni a lábát? Egyenesen, nyújtva, tökéletes kivitelezése a meg nem nevezett figurának!


ui3: Ja, azt nem is meséltem, hogy mikor fönt játszottunk Borival a nagy ágyon, a játékosbödönt kiborította, de persze, hogy az én lányom nem a játékokkal törődik, hanem az üres műanyag bödönnel. :) Akárcsak a mamája, imádja a dobozokat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése