2013. február 4., hétfő

Hahó mindenki itthon és határainkon túl is!

Ahogy ígértem...
...Bori első kocsmatúrájáról és Peti pizzájáról és az én második, de szintén jól sikerült tiramisumról :)

Bori a buliban - Peti céges cimborájának 30. szülinapi zsúrján voltunk egy belga sörözőben (elkezdődtek a 30. szülinapok az ismeretségi körünkben, de nekünk még csak jövőre lesz :)). Hárman mentünk, mert Jojó és felesége, Zsuzsi nekem is barátaim és Borit is bírják, meg aztán ez inkább pub volt, mint kocsma (plusz már ugyebár tilos a dohányzás zárt éttermekben is) - így a korai vacsi_______/késői uzsonna után felkerekedtünk :) Borit csinos ruciba öltöztettük és bepattantunk a kocsiba. Persze hamar elaludt, de a buliban hamar felébredt - bár szó se róla, azután, hogy mindenki megcsodálta és ő is szemrevételezte az ismerősöket és az új arcokat is, elég hamar elfáradt...

Bori és apa várják a piájukat
Bizonyíték, hogy tényleg buliban volt :)
Még jó, hogy ez alábbi kép (Miki csinálta), levágta a copfomat, mert a képen vettem csak észre, hogy a fiókban turkálva a fekete rucimhoz sikerült kék hajgumit vennem :)

Szombaton ebédre Petim pizzát készített, a tésztát is saját maga gyúrta természetesen :) Isteni jó lett, paradicsomos alapon, sonkás-baconos-olasz fűszeres-lilahagymás-olívabogyós-sajtos. Csúcsjó volt, végre a tésztája is kellően vastagra sikeredett!!

Na, ez nem a pizza, hanem Bori, de olyan édi, hogy inkább róla tettem be fotót :)

A héten pedig végre megcsináltam Petinek meglepiből a tiramisut (kedvenc sütijét)! Még csak 1x készítettem ezen kívül, de akkor Dorcsi segített, úgyhogy csak reménykedni tudtam a sikerben! Ugyanis volt 1-2 nehezítő tényező, pl. hogy csak fél adagot akartam csinálni (annyi mascarponém volt), de 5 tojást kicsit bajos elfelezni :)

No, de most, hogy végeztem a restanciámmal, már mennem is kell fürdetni...
Bori-hírek: Peti éppen játszik a kis picúrral a kanapén, a nagy mackóval hülyéskednek. Bori meg úgy fut a lábaival fekvésben, szerintem már rég a Balcsinál van, ahogy így elnézem, hogy járva milyen távot tett volna meg :) Csak úgy pörögnek a kis lábacskák, ahogy építi a kis izomzatát.

..... Hú, de hideg van itt.jó béna a szigetelés, ha az ablak mellett fázom...Na de szerencsére van nekem egy csodálatos férjem, aki lekapta a pulcsiját és nekem adta, hogy vegyem fel, nehogy megfagyjak! Milyen rendi - dehát ezt tudtuk!

Szóval....hol is tartottam? Ja igen, könyv-élmény: a könyvtárból kivettem Fejős Éva egyik újabb regényét, a Karibi nyár címűt, és sos olvastam el, mert sikerkönyv lévén gyorsan vissza kellett vinni (új szabály szerint...). Egészen jó volt. Ügyi ez a nőci, 4 év alatt írt meg 12 könyvet...Én 9-et olvastam már belőle - mondom Petinek. Mire ő: Akkor te szereted Fejős Évát, nem? :) Vaslogika :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése