2013. február 12., kedd

Hahó!

Peti épp Borival játszik a szőnyegen, én meg altatódalokat nézek a neten meg ujjacskás mondókákat, pl.
Ez a malac piacra megy,
Ez itthon marad,
Ez kap finom pecsenyét,
Ez semmit se kap,
Ez a kicsi visít nagyon:
Ui, uíííí éhes vagyok!



Meg pár "érdekes" népi mondókát is találtam... :)

Ekete-pekete cukota pé,
Ábel bábel, dominé.
Csiszli pá, csiszli pé,
Csiszli-csoszli dominé.



Éni-péni jupiténi,
efer-gefer guminéni.
Iszlipó, iszlipó,
Te vagy a fogó!


...és Peti felkiáltott, hogy "Hé, ez megharapott!!" és hogy "Itt a foga nyoma azt ujjamon!" - és tényleg, megvizsgáltam a sérülést, ami minden kétséget kizáróan egy részben kijött pici fogacskától származik :)

Ja, és szerintem nem is meséltem, hogy Peti mesélt esti mesét Borinak vasárnap este - ő találta ki! A legkisebb királykisasszonyról és a tündérkirály fiáról szólt! Nekem nagyon tetszett!!!

Puszi,
Barbi

ui: Tegnap este ugye voltunk a Duna Plazában a síelésre 1-2 dolgot venni (megyünk 4 napra Ausztriába, meséltem már?). Annyira jó lesz!! Anyuék is jönnek, meg Péterék meg a Zsuzsi nagyi és tök jó lesz, hogy - remélem, napi plusz 1 órát alhatok (napközben mondjuk, hátha feltöltődök kicsit), 1 órát olvashatok (anyám, mikor volt ilyen utoljára...) és mondjuk 2 órát síelhetek! De jó lesz!!!
Szóval termo naci Petinek, naptej Borinak...És hát nem tudott ellenállni a kisasszony, hogy föl ne próbálja ezt a csinos rózsaszín napszemcsit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése