2013. február 21., csütörtök

Helló halló!

Hú, de régen írtam utoljára, bocsika! Élünk és virulunk csak nemtommi, de sok volt a héten. Azt tudom, mi volt kevés, de lefogadom, hogy a leghűségesebb olvasóim és mindenki akinek volt már kisbabája, kitalálja :) Na igen, talált-süllyedt, alvás! :) Panaszkodhatok kicsit? Vegyük úgy, hogy nem panaszkodok, csak beszámolok :) Tegnap éjjel majd' leszakadt a tető is, annyira üvöltött a kisasszony, akinek érdekes módon a nappal úgy leköti a figyelmét, hogy a fogacskák izgését-mozgását csak éjjel érzi meg!
Úgyhogy még mindig kihívásokkal küzdünk alvás terén! Pont ma volt itt a védőnő, megdumáltuk a 7 hónapos tennivalókat - igeeeeeen, Boldog 7/12 éves évfordulót Bori baba!!!! - és mondta, hogy háááát, éjfélkor még hamizhat, de amúgy reggel 7-ig már ki kellene bírnia. Király! - ahogy a golyó is mondta, mikor kijött Jimmy fejéből (rémes egy vicc...) - ezt én is szeretném, de Bori 1.5 hónapos kora óta nem aludtam 7 órát egyfolytában! - ő sem :)) Akkor voltak a szép idők, filmnézés meg minden Petivel míg Bori napközben szunyált :)
Na de jön a tavasz, egykettőre járni fog, lefárasztom és alszik, jó terv, nem?
Vagy hamar férjhez adom! :)

Ma viszont az ebédet úgy bepuszilta, mintha ott sem lett volna! Igaz, a mérlegemben lemerült az elem, szóval ha valaki erre jár és van nála 2 db gombelem (úgy 2 cm átmérőjű), 2 V (voltos?), ne felejtse felajánlani :) De mindenesetre a szokásos tányérteliséggel mérve 1.5 adagot evett meg (amikor az első kör répapürét rizspehellyel sűrítve megette, csináltam még egy kicsit), úgy örültem, hogy így ízlett neki a mai menü!!
Na, majd felteszek képet, amit kb tegnap fotóztam vagy mikor, tiszta malacka volt a baba!
Az elmúlt 4 napban céklát evett (én pucoltam, kockáztam, pároltam, pürésítettem, dobozoltam, fagyasztottam házilag!), de úgy érzem, már eléggé megunta...dehát szoktatás volt, mit csináljunk! Most, hogy megszokta, már többet nem kell ilyen sokáig ennie, csak 2 napig egymás után! Ok, azért volt, hogy almával kapta, krumplival, vagy rizzsel, csirkével, úgyhogy azért nem kell sajnálni! A védőnő azt mondta, hogy most apára igyekszik hasonlítani, mert úgy megnőtt az elmúlt egy hónapban hosszra, hogy csuda :)

Bírom a céklapürét :)
Na de másról is pár szót...Befejeztem a szeretetről szóló könyvet, hát, tök jó volt, ajánlom mindenkinek! Szerintem biztos, hogy mindenki talál benne olyat, amiben még nem tökéletes - lévén, hogy 7 tulajdonságon keresztül veszi végig az író a szeretést, ezek: kedvesség, nagylelkűség, alázat, őszinteség, megbocsátás, türelem és udvariasság. Vannak benne elgondolkodtató dolgok - pl. egyes tulajdonságok számomra legalábbis picit alternatív meghatározásai meg olyan gondolatok, pl. az udvariassággal kapcsolatban, hogy bánj úgy mindenkivel, mintha a barátod lenne. Itt olyasmire gondolt, hogy beengednéd-e vajon a barátodat a forgalomban magad elé és miért ne tennéd ezt másokkal is. Meg vannak ilyen elgondolkodásra és megvitatásra szánt kérdések, hogy milyen lenne a világ, ha nem használnánk bántó és elítélő szavakat, hanem megtanulnánk szelíden beszélni....Fura egy "ilyen" világban, mint a mostani, ilyen gondolatokat hallani, olvasni, esetleg elmélkedésre szánni...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése