2013. március 10., vasárnap

Halihó!

Szent ég, miről is írtam legutóbb? Fogalmam sincs...
Na, inkább akkor belecsapok a lecsóba! Helyesebben szólva, a húslevesbe :) ugyanis azt készítettünk ma, életünk első marhahúslevesét, velős csonttal! Mint Latinovits Zoltán a Szinbád című filmben...na jó, nem úgy ettük, de azért megnéztem mielőtt feltettem a levest, csak ihletadónak :) Reggel 10-től főtt úgy fél2-ig és nagyon finom lett, bár kissé nagyon zsíros...ez az egyetlen hibája (az tuti, hogy Mátyás király bajban lett volna, az egész kincstárást kiüríthette volna:)), mert amúgy a hús rendkívül puha és omlós lett, a zöldségek pompásak, a velős (fokhagymás) pirítós pedig éppen olyan, amilyennek lennie kell!

Tegnap meg, képzeljétek, kimenőm volt (milyen kár, hogy a torkom fájt és mára már még ramatyabb a helyzet...fejem tele, orrom folyik, szemem ég, de reméljük, vajákos módszerekkel is elmúlik, mert szoptatás mellett sokat nem lehet tenni ellene...amúgy érdekes, hogy legutóbb ugyanígy voltam beteg, csak pár nappal később, ugyanis a március 15-i hosszú hétvége után még várandósan kellett otthon kúrálnom magam 5 napig hasonló gondokkal, kb akkor is csak a citromos teára meg a mézre számíthattam :))...
Szóval, a kimenő...Dorcsinak vettünk jegyet a Cirkuszba szülinapjára, arra kísértem el! (Magyar Cirkuszcsillagok című előadás) Egész jó előadás volt, eléggé klasszikus cirkusznak mondható, lovak és lovasok (kissé túl sok...), artisták, zsonglőrök, bohóc...olyan, de olyan teveszagunk volt, mikor hazaértünk, hogy Peti és Bori konkrétan elfintorították az orrukat! Merthogy tevéket is és egy elefántot is felléptettek. A fáncsi amúgy az a híres egyed, aki Roger Moore partnere volt az egyik James Bond-filmben! Huhúúúú! Richter Flórián és lovas bandája egyébként ügyi volt, mondjuk Edit, az egyetlen lány (asszem Flórián felesége) kissé elrontotta a mutatványt, mert kb a fele kantárt tudta csak elkapni, mint amit kellett volna...de a ruhája mesés volt, mint Hamupipőkéé (a mosolya kevésbé volt szelíd...)! Kevin, a legifjabb lovas (Flórián fia) kb 13 éves lehet - ja nem, most néztem meg a neten, 11 éves csak, tökre ügyi volt!
A legjobban az erőemberek tetszettek, a Golden Power, youtube-on van fönn részlet a produkciójukból!

Na, de most mennem kell sétálni, hátha kicsit kiszellőzik a fejem!

Ezt olvastam nemrég, annyira ari babagondolatok:
http://beblapetitecochonne.wordpress.com/2013/01/30/felnovunk/

Puszi,
Barbi

A kis SZÖSZ személyesen (Szájösszeszorító szakértő)
 ui: Tudjátok, Mátyás király és az anyó meséje...Hej, de sokat mesélt nekünk Gyula papa meg Márti nagyi, volt egy Mátyás király meséi című történetgyűjteményük, nagyon szerettem, Borinak én is fogom ezeket mesélni, még most is nagyon sokra emlékszem belőlük! Hátha egy kis igazságosságot tanul játékosan a szentem meg néhány tisztelereméltó erénynek is a - ha nem is birtokába rögtön, de - "tudásába" kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése