2013. március 15., péntek

Helóbeló!
Boldog március 15-öt mindenkinek!
Külön boldog szülinapot Sori mamának és Kriszta barátnőmnek!

Na, tegnapelőtt Bori egész korán elaludt (ez az éjjelre vonatkozóan nem jelent semmit :)), így mi gondoltuk, visszaidézzük ifjúságunk szép korát és megnézünk egy klassz sci-fit! De nem ezt tettük, hanem az Időgép című sci-fit néztük meg, ami nem volt klassz :( Pedig Jeremy Irons is játszott benne, de nem volt túl sok szerepe, mint utóbb kiderült (afféle special appearance by Jeremy Irons inkább), hosszú ősz hajú, fehérre maszkírozott, nagy, koszos körmű (minden gonosz szörnyféle ember ilyen, megfigyeltétek már? mármint hogy nagy a körmük...) főfickót játszott kb i.sz. 800.000-ben, akinek annyi esze volt, hogy "kifolyt a fejéből", az agya hátul kb a derekáig ért a gerincoszlopa mentén, eléggé gusztustalan volt. Na mindegy, ha előbb látjuk meg őt, szerintem abbahagyjuk, de az 1800-as években kezdődött a film, Londonban. Ami poén, hogy kb 10 perc után megkérdeztem Petit, hogy mikori a film. Mondja, hogy 2002-es. Aha, mondom, akkor rendben. Mire ő: de jó a megérzésed, mert a 60-as években készült filmet dolgozták fel....Egek! Kb háromnegyed óránál ki is derült, hogy 1-2 figura azért ittragadt a 60-as évekből és nem véletlenül, az időgépnek köszönhetően, hanem a rendező szabad (?) akaratából...Naszóval, nem érte meg a másfél órát. (Igen, annyi volt, hogy ebből miért nem gondolom soha, hogy ha valami nem limonádé, akkor nagy valószínűséggel béna? Még jó, hogy Nicholas Cage nem szerepelt benne, azt többet nem nézzük be!! :))

Ma Bori babát meg magunkat a március 15. tiszteletére piros-fehér-zöldbe öltöztettük :) Majd teszek fel képet! Mivel minden zárva van és eléggé hóhelyzet is adódott, kellemes semmittevéssel fogjuk tölteni a napot, kicsit sütünk majd - kenyeret meg ebédet és szerintem sokat rádiózunk, mert a Juventus-on csak magyar számok mennek, ezt bírom! Meg óránként lesz szerintem Republic nóta, merthogy szegény Cipő (a frontember) pár napja eltávozott. Nem is volt öreg szegényke, szeretem a Republic-ot, Petivel láttuk élőben is néhány éve a Városligetben egy koncerten. Na jó, eddig tartott, emgyek, lelövöm a rádiót, mert a reklámoktól hülyét kapok...

Bori és anya piros-fehér-zöldben

A reggeli is stílszerű volt :)
Ja, tegnap Szilvi barátnőm itt volt, segédkezett a fürdésnél, mert Peti kimenőt kapott, hogy a cimboráival találkozzon. Na és csak annyit akarok leírni ebből, hogy azt mondta, nahát, mennyit változott ennek a babának az arca! (jó rég nem látta), tisztára mintha én néznék vissza rá! Tényleg? Hát, én nem látom ezt, bár tény, hogy a szeme hasonlít meg az orrocskáján a kis kék pöttyöcske pont ott van, mint nekem :)

Puszi,
Barbi

ui: Itt csatolok egy képet Boriról! Durva, de ahányszor ránézek, rám jön az ásítás, de komolyan :)

Kicsi még álmos vagyok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése